Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat mensen die het niet met jou eens zijn of vraagtekens ergens bij zetten een bord voor hun kop hebben. Ik heb hier in dit topic nog geen nuttige of zinvolle post met inhoud gezien van jou.
Vind je dit topic irritant? Blijf dan gewoon weg. Zodra je wat zinnigs te melden hebt zien we je wel weer terug, maar van de indruk die ik nu van je gekregen heb betwijfel ik of er een zinnige post uit je bekrompen kop gaat komen.
Doeg!
Nee, ik vind dit topic niet irritant. Maar discussie is zinloos. Elk jaar hetzelfde liedje. Zelf voeg je niets toe aan de discussie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat mensen die het niet met jou eens zijn of vraagtekens ergens bij zetten een bord voor hun kop hebben. Ik heb hier in dit topic nog geen nuttige of zinvolle post met inhoud gezien van jou.
Vind je dit topic irritant? Blijf dan gewoon weg. Zodra je wat zinnigs te melden hebt zien we je wel weer terug, maar van de indruk die ik nu van je gekregen heb betwijfel ik of er een zinnige post uit je bekrompen kop gaat komen.
Doeg!
Hoezo, wordt je dan automatisch aangerand zaterdag in het centrum? Als je bij de Prinsengracht weg blijft, zal het wel loslopen ...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die homo's vallen mij lastig, omdat ik niet rustig op een terrasje kan zitten morgen.
Waarom post je dan hier?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit topic niet irritant. Maar discussie is zinloos. Elk jaar hetzelfde liedje. Zelf voeg je niets toe aan de discussie.
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat de hetero's jaloers zijn.
Nee, dat maak jij ervan, jij vuige trollert. Het hele centrum stroomt vol met dagjesmensen, echt relaxed wordt het dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoezo, wordt je dan automatisch aangerand zaterdag in het centrum? Als je bij de Prinsengracht weg blijft, zal het wel loslopen ...
Het is jouw mening dat de discussie zinloos is. Inderdaad wordt deze discussie vaker gevoerd, maar wat boeit dat? Als wij het daarover willen hebben, laat ons het dan doen. Als jij het er niet over wilt hebben, tief dan op uit dit topic.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit topic niet irritant. Maar discussie is zinloos. Elk jaar hetzelfde liedje. Zelf voeg je niets toe aan de discussie.
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat de hetero's jaloers zijn.
Dat meen je niet? In Amsterdam, dagjesmensen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
Het hele centrum stroomt vol met dagjesmensen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom post je dan hier?
Don't feed the troll met z'n jaloersheid.
Zeg captain obvious, ga even ergens anders trollenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat meen je niet? In Amsterdam, dagjesmensen?![]()
![]()
I knowquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Vind het gewoon leuk om een beetje te sarren. Hoe ze meteen op hun achterste benen gaan staan. Classic textbook case.
Born to be alive is niet van de Village People.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uhm ja dus..?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Born to be alive is niet van de Village People.
Dat zegt ie toch ook niet? Heeft je gay-vriendje weer in je ogen gespoten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Born to be alive is niet van de Village People.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook niet? Heeft je gay-vriendje weer in je ogen gespoten?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
heb er twee in mijn familie, vijf vrienden van me zijn homo en heb er ook geen probleem mee om naar een gaybar te gaan.
Als jij een dagje in de vakantieperiode voor mij vind waar het centrum van A'dam niet vol loopt met dagjesmensen...roep ik je hierbij uit tot interenet heldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan, jij vuige trollert. Het hele centrum stroomt vol met dagjesmensen, echt relaxed wordt het dus niet.
*Meld*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:54 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
Alle homo´s? ik denk dat de meerderheid van de homo's deze tocht afkeurt omdat het een heel verkeerd beeld schetst.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:35 schreef Gangster. het volgende:
170 Post ervoor nodig hebben om een goede, kloppende conclusie te maken voor dit topic.Nouja goed dan maak ik hem wel.
![]()
Homo's![]()
Gay Pride.
![]()
. Lesbo's.
Homohaat.
Homo's afmaken etc. etc.
.
Duidelijk genoeg?.
Geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]![]()
jij vraagt er echt om he, kutkloon.
Als ik homoseksueel was zou de mening van mensen die niet door één zo'n hysterische dag heen kunnen prikken mij echt gestolen kunnen worden
quote:
quote:
Ooit gehoord van de Love Parade?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit honderden hetero's naakt op boten door de Amsterdamse grachten zien varen, jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |