Waar gaat het topic dan wel over? Over vieze homo's op bootjes toch? En ik ben toch een vieze latente lesbienne? Dus dan gaat het daar toch over? Hoewel....Ik blijf aan de kadequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het net zelf al toegegeven. Maar goed, daar ging het topic niet over.
Jitz is een baas als het om discussiëren gaat, maar weinig die daar aan kunnen tippen *wink* *wink*quote:
Lees eens terug ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:26 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Waar gaat het topic dan wel over? Over vieze homo's op bootjes toch? En ik ben toch een vieze latente lesbienne? Dus dan gaat het daar toch over? Hoewel....Ik blijf aan de kade
Gast, bij mij zit de kast potdicht (wat een woordgrapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jitz is een baas als het om discussiëren gaat, maar weinig die daar aan kunnen tippen *wink* *wink*!
Zoals ik al zei. Er is muziek, er is bier, de zon schijnt morgen, op de bootjes met publiek liggen altijd verschrikkelijke veel lekkere wijven, en op een substantieel deel van de paradeboten varen lekkere wijven mee. De sfeer is gewoon net zoals op koninginnedag in Amsterdam. Even druk ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij lach je je kapot als je gaat kijken. Biertje erbij. Prima toch?
Homo's op bootjes. Hetero's die daarover klagen en stiekem zelf ook op bootjes willen enzo.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gast, bij mij zit de kast potdicht (wat een woordgrap) en dat zal hij ook altijd blijven
Hier heb je natuurlijk een punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:06 schreef Gripper het volgende:
Natuurlijk is die parade een beetje overdreven "kijk mij eens gay zijn". Maar dat vind ik nou juist zo grappig aan het nichtendom, dat het zo lekker over the top is. Ik ga er elk jaar graag even kijken, wie heeft er nou bezwaar tegen om met lekker weer en een biertje langs een gracht te staan? Zie het dan ook meer als een varend circus dan als iets aanstootgevends. En mn vriendin ziet meer gespierde mannenlijven dan je normaal in een heel jaar ziet, dus die heeft er ook geen bezwaar tegen
Eigenlijk is het al lang geen puur homofestijn meer. De hele provincie stroomt leeg om te gaan kijken in Amsterdam, en op de boten varen heel veel mensen die niks met homo zijn van doen hebben. Maar een lekker feestje is het wel, en met feest is noot iets mis.
Nee, ik wil dus niet op een bootje. Ik kan niet voor TS spreken, maar ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Homo's op bootjes. Hetero's die daarover klagen en stiekem zelf ook op bootjes willen enzo.
En nu? Je kan het ook als een gezellige dag zien waar alles kan en waar je kan zuipen.
Doen zij ook namelijk.
Juist, jij snapt het.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hier heb je natuurlijk een punt.
Ik vind alleen het eerder aangedragen argument dat de Gay Pride er is omdat er het nog niet wordt geaccepteerd door een grote groep. Maar ik denk dat het juist averechts werkt; de groep van "homo's bah" gaat door dit soort "uitbundig" gedrag je echt niet ineens accepteren, juist de in-your-face mentaliteit wordt als zeer negatief gezien. Misschien een kromme vergelijking maar bekijk het als geloof. Kijk hoeveel mensen er aanstoot aan nemen als er iemand met een hoofddoekje loopt of een burka, het werkt de integratie tegen.
Ook is er onder de groep mensen die homo's gewoon accepteren ook wel een grote groep, waaronder ik, die vinden dat het "zich bewust onderscheiden" een slecht plan is. Hetzelfde geldt voor de Gay Games, waarom is daar een apart evenement voor? Zijn homo's minder goed in sport waardoor ze niet kunnen deelnemen aan de normale OS? Ik zeg niet dat als je homo bent je maar binnen moet blijven en dat je dit niet mag tonen, maar het specifiek onderscheiden lijkt me geen goed idee.
Dan blijf je toch lekker binnen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wil dus niet op een bootje. Ik kan niet voor TS spreken, maar ik niet.
Het is geen gezellige dag, waarom moeten die lui dat zo uitdragen? Prima dat je homo bent, maar val mij daar niet mee lastig
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Bolter het volgende:
Ik vind alleen het eerder aangedragen argument dat de Gay Pride er is omdat er het nog niet wordt geaccepteerd door een grote groep. Maar ik denk dat het juist averechts werkt; de groep van "homo's bah" gaat door dit soort "uitbundig" gedrag je echt niet ineens accepteren, juist de in-your-face mentaliteit wordt als zeer negatief gezien. Misschien een kromme vergelijking maar bekijk het als geloof. Kijk hoeveel mensen er aanstoot aan nemen als er iemand met een hoofddoekje loopt of een burka, het werkt de integratie tegen.
Ook is er onder de groep mensen die homo's gewoon accepteren ook wel een grote groep, waaronder ik, die vinden dat het "zich bewust onderscheiden" een slecht plan is. Hetzelfde geldt voor de Gay Games, waarom is daar een apart evenement voor? Zijn homo's minder goed in sport waardoor ze niet kunnen deelnemen aan de normale OS? Ik zeg niet dat als je homo bent je maar binnen moet blijven en dat je dit niet mag tonen, maar het specifiek onderscheiden lijkt me geen goed idee.
Dat doe ik ook zeker. Maak je geen zorgen. Maar waarom doen die homo's niet gewoon normaal? In plaats van dat schreeuwerige gedoe van "kijk mij eens hoomoo zijnquote:
Het is wél gezellig, anders kwam er niet 700.000 man publiek naar Amsterdam toe. Bier, muziek, zon. punt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik wil dus niet op een bootje. Ik kan niet voor TS spreken, maar ik niet.
Het is geen gezellige dag, waarom moeten die lui dat zo uitdragen? Prima dat je homo bent, maar val mij daar niet mee lastig
Omdat er veel mensen komen is het automatisch gezellig? Zo werkt het toch nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het is wél gezellig, anders kwam er niet 700.000 man publiek naar Amsterdam toe. Bier, muziek, zon. punt.
Vooralsnog worden er meer homo's in elkaar geslagen door overtuigde hetero's dan andersom, dus wie valt nou wie lastig?
Nou nou inderdaad zeg, elke keer weer die discussies. We moeten potverdorie eens ophouden met discussiëren over dit soort (b)anale onderwerpen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef mike_hunt het volgende:
Jezus, elk jaar dezelfde discussie.
Als je je eraan stoort, ga dan niet kijken.
Ik moet wel zeggen dat de homo's die ik ken, waaronder een paar familieleden, allemaal van het type "doe-maar-normaal-dan-doe-je-al-gek-genoeg", die zelf dit soort feesten ook niet nodig vinden.quote:
Jezus, elk jaar dezelfde josti die ons daarop moet wijzen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef mike_hunt het volgende:
Jezus, elk jaar dezelfde discussie.
Als je je eraan stoort, ga dan niet kijken.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou nou inderdaad zeg, elke keer weer die discussies. We moeten potverdorie eens ophouden met discussiëren over dit soort (b)anale onderwerpen!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jezus, elk jaar dezelfde josti die ons daarop moet wijzen!
Als je je eraan stoort, kijk dan niet in dit topic!
Dus het komt er op neer dat mensen die het niet met jou eens zijn of vraagtekens ergens bij zetten een bord voor hun kop hebben. Ik heb hier in dit topic nog geen nuttige of zinvolle post met inhoud gezien van jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:43 schreef mike_hunt het volgende:
en dan nog een bord voor je harses hebben.
We weten het, je vindt het niets.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat mensen die het niet met jou eens zijn of vraagtekens ergens bij zetten een bord voor hun kop hebben. Ik heb hier in dit topic nog geen nuttige of zinvolle post met inhoud gezien van jou.
Vind je dit topic irritant? Blijf dan gewoon weg. Zodra je wat zinnigs te melden hebt zien we je wel weer terug, maar van de indruk die ik nu van je gekregen heb betwijfel ik of er een zinnige post uit je bekrompen kop gaat komen.
Doeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |