Dat laatste weet ik nog niet, maar dat eerste is zeker waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:10 schreef Gangster. het volgende:
[..]
Laat maar jitz, hij weet dat je gelijk hebt maar wil het niet toegeven omdat ie zelf ook een vieze gaylord is..
Ik las pruimquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ga er gezellig heen morgen met mijn man, wat vriendinnen en mijn roze pruik
Jij bent dus ook een latente lesbiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ga er gezellig heen morgen met mijn man, wat vriendinnen en mijn roze pruik
Neu, ik neuk weleens met vrouwen maar daar is mijn man bij. Hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent dus ook een latente lesbi [ afbeelding ]
Alle mensen die beweren hetero te zijn, maar toch gaan kijken zijn latente homo'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Neu, ik neuk weleens met vrouwen maar daar is mijn man bij. Hoezo?
Touchéquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Neu, ik neuk weleens met vrouwen maar daar is mijn man bij. Hoezo?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alle mensen die beweren hetero te zijn, maar toch gaan kijken zijn latente homo's
Ja, waarom ga je anders ernaar kijken? Alleen om erachter te komen hoe het is om homo te zijn toch?quote:
Okee. En nu?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alle mensen die beweren hetero te zijn, maar toch gaan kijken zijn latente homo's
Ter bevestiging dat je toch echt hetero bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, waarom ga je anders ernaar kijken? Alleen om erachter te komen hoe het is om homo te zijn toch?
Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij lach je je kapot als je gaat kijken. Biertje erbij. Prima toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, waarom ga je anders ernaar kijken? Alleen om erachter te komen hoe het is om homo te zijn toch?
Bij gaat het kastje ook op een kiertjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij lach je je kapot als je gaat kijken. Biertje erbij. Prima toch?
En die roze pruik. En die roze make up. En de roze legging. Ik haat carnaval. Dit is ook verkleden maar dan met normale muziek en geschokte toeristen met kinderen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ter bevestiging dat je toch echt hetero bent?
Om dat ene roze blousje een keer aan te doen?
Om bier te zuipen!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij gaat het kastje ook op een kiertje [ afbeelding ]
Toffe manier van discussiėren heb jij.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij gaat het kastje ook op een kiertje [ afbeelding ]
Vind je? Dank je wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Toffe manier van discussiėren heb jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |