quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
Bellen of kijken op de site van je bank te moeilijk voor je
3x is automatisch blocken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef BlueMage het volgende:
Ga naar 'n pinautomaat in de buurt en kijk of je nog geld kunt krijgen, zoniet dan is ie geblokkeerd, dan moet je even naar je bank gaan dan kunnen die de blokkade weer opheffen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef Stefan het volgende:
welke bank heb je?
Bij de Rabo kun je naar de bank en daar activeren ze hem weer voor je. LET OP! Je moet wel naar het kantoor waar je staat ingeschreven.
Die moet je sowieso standaard op zak hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet dan gelijk je legitimatie niet.
Ja, je mag ook niet te hard rijden. Het zal je verbazen hoe vaak mensen zich niet aan regeltjes houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die moet je sowieso standaard op zak hebben
Ja maakt mij verder niet uit, ik heb standaard mn ID en mn Rijbewijs op zak, is wel zo makkelijk en je hebt m vaker nodig dan je denkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, je mag ook niet te hard rijden. Het zal je verbazen hoe vaak mensen zich niet aan regeltjes houden.
Sommige pin apparaten hebben een andere cijfervolgorde dan die bij de bank, dus das wel eens lastug.,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:41 schreef TNA het volgende:
Zijn je hersens ook geblokkeerd na drie keer stupide denken?
Ja, drank, I get it, maar dit topicquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sommige pin apparaten hebben een andere cijfervolgorde dan die bij de bank, dus das wel eens lastug.,
Ja mee eens. Hij had al 3x naar zn bank kunnen bellenquote:
Als je dit soort onbegrijpelijke zinnen formuleert, zou je er wellicht verstandig aan doen niet over de hersenen van iemand anders te beginnen..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:41 schreef TNA het volgende:
Zijn je hersens ook geblokkeerd na drie keer stupide denken?
Als die zin onbegrijpelijk voor je is lijkt het me duidelijk wiens hersens zijn aangetastquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:56 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Als je dit soort onbegrijpelijke zinnen formuleert, zou je er wellicht verstandig aan doen niet over de hersenen van iemand anders te beginnen..
Wie is er dommer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:56 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Als je dit soort onbegrijpelijke zinnen formuleert, zou je er wellicht verstandig aan doen niet over de hersenen van iemand anders te beginnen..
hehe ja goed plan. dan slikt die automaat m in en ben je niet alleen je pincode kwijt maar je pasje ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:37 schreef BlueMage het volgende:
Ga naar 'n pinautomaat in de buurt en kijk of je nog geld kunt krijgen, zoniet dan is ie geblokkeerd, dan moet je even naar je bank gaan dan kunnen die de blokkade weer opheffen.
mafketel, dat was gewoon een goede nederlandse zin hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:56 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Net als in 1942.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die moet je sowieso standaard op zak hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Net als in 1942.
Oh boehoe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je pasje wordt niet ingeslikt als je pincode niet meer werkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef superdexx het volgende:
[..]
hehe ja goed plan. dan slikt die automaat m in en ben je niet alleen je pincode kwijt maar je pasje ook
duurt weer langer voor de bank je pasje uit die automaat gevist heeft
Waarom wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Waarom betaalde je niet gelijk al met Cash!? Dan had je nu ook nog een werkende pinpas.
Automatische deblokkering zou wel heel prettig zijn, zit zelf bij de ABN. Weet uberhaupt niet of de pas geblokkeerd is, want er is in mijn werkomgeving geen pinautomaat te bekennen in de buurt..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Billy_Talent het volgende:
Als het een ING pas is, wordt ie na 24 uur automatisch gedeblokkeerd (als je nog een giropas hebt 3 dagen)
Bij welke bank zit je?
En een rijbewijs is geen goede legitimatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet dan gelijk je legitimatie niet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Automatische deblokkering zou wel heel prettig zijn, zit zelf bij de ABN. Weet uberhaupt niet of de pas geblokkeerd is, want er is in mijn werkomgeving geen pinautomaat te bekennen in de buurt..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
Bellen of kijken op de site van je bank te moeilijk voor je
ach, gezien dit topic opent TS straks een topic met de vraag hoe hij het nummer kan vinden van zijn bank...quote:
Ik zou er persoonlijk niet zo vrolijk van worden als mijn pas automatisch gedeblokkeerd zou worden, handig voor diegene die hem geeft gestolen / geskimmed (vul maar in...). Wellicht ben je even bezig maar als het mee zit kun je flink wat pinpogingen doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Automatische deblokkering zou wel heel prettig zijn, zit zelf bij de ABN. Weet uberhaupt niet of de pas geblokkeerd is, want er is in mijn werkomgeving geen pinautomaat te bekennen in de buurt..
Probeer dan bij een chipknip automaat? Daar kan die geeneens worden ingeslikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:27 schreef superdexx het volgende:
[..]
hehe ja goed plan. dan slikt die automaat m in en ben je niet alleen je pincode kwijt maar je pasje ook
duurt weer langer voor de bank je pasje uit die automaat gevist heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |