quote:
quote:
Bouw eens een recept jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Jaa eens in de zoveel tijd krijg ik wel goeie ingevingen
Niet best dan als je nu nog wakker bent..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:17 schreef Myraela het volgende:
Waarom, waarom, waarom moet ik morgen werken.
Waarvan wil jij een recept, beste jongen..quote:
Maaaarrr. als ik nou wakker ben. word ik moe.. word ik sneller ziek.. mag ik me ziekmelden!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:19 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Niet best dan als je nu nog wakker bent..
Of je moet schaarsgekleed buiten gaan rennen, in een plas water gaan rollenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maaaarrr. als ik nou wakker ben. word ik moe.. word ik sneller ziek.. mag ik me ziekmelden!
Kan, of je kan gewoon je baas opbellen zeggen dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maaaarrr. als ik nou wakker ben. word ik moe.. word ik sneller ziek.. mag ik me ziekmelden!
Maar mijn schuldgevoel dan enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:27 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kan, of je kan gewoon je baas opbellen zeggen dat je ziek bent.
Maar stiekem ben je dat niet
Rennen.. ik ben moequote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je moet schaarsgekleed buiten gaan rennen, in een plas water gaan rollen
en dan binnen een ventilator op je gaan richten.. Dan word je ook wel ziek
Risico is wel dat er vieze mannetjes op de loer liggen (als deze nog wakker zijn)
Nou je kan ook gaan lopen, maar dat door het water rollen is wel degelijk een vereiste dan..quote:
Ik ga wel gewoon werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou je kan ook gaan lopen, maar dat door het water rollen is wel degelijk een vereiste dan..
Maar dat is ook niet echt inspannend.. Dus miss zou je t kunnen proberen!
Slaaplekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:40 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga dan nou echt oventosti's maken en dan naar bed, want ik pleur bijna om..
Bravebart: Als je nog een recept wil, dan hoor ik t vast nog wel van je
En Myraela.. Ik wens jou veel succes met de moeilijke keuze waar je voor staat..
To work.. Or not to work![]()
-Edit- Je hebt zojuist besloten, dus negeer dit maar
En voor alle anderen: Ook alvast een fijne nachtrust toegewenst..
Groetjuhhs
Oventosti's mamaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarvan wil jij een recept, beste jongen..
Wie weet kan ik je helpen haha
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
juicy heb je je LL kaartje nou al verkocht ?
ik zal mn pm eens open houden voor jequote:
volgens mr tweet moeten wij twitter buddies wordenquote:
Stomme bitchzquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgens mr tweet moeten wij twitter buddies worden
ik weiger
Als 'ie hem voor een normale prijs aanbiedt is moet het zo verkocht zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal mn pm eens open houden voor jezo moeilijk is het toch niet zn kaartje te verkopen.
Ik heb niet eens melk in huis.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef Hyman het volgende:
Ik heb lekker gebakken ei met spek gegeten, en melk gedronken.
Nu word ik een grote jongen, en ga ik straks heul hard werken.
Dan is het al bedorven voordat het bij jullie aankomtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Stuur mij dan een beetje. De jus d'orange is ook op en en en ik wil iets lekkers drinken.
Koelbox!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is het al bedorven voordat het bij jullie aankomt
180 wil ie en kan ie makkelijk krijgen ervooorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als 'ie hem voor een normale prijs aanbiedt is moet het zo verkocht zijn.
Ik moet eigenlijk ook nog scheren, maar ik ben te lui.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
eevun sgeerun, want dat heb ik ook al een week niet meer gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |