quote:ik heb geen telefoon nummer dus ik kan ze ook niet bellen
kan het me niet voorstellen. bekendste van dat soort sites, met veel gebruikers.quote:
ahhh die heb ik nog niet gezien!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
op de returnpolicy pagina staat een nummer, misschien kan je daar iets mee
iets minder snuiven zal je goed doenquote:
meeste webwinkels hebben een policy dat het maximaal 24 uur duurt voordat de bestelling in huis is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:53 schreef Meddo het volgende:
oeh, twee weken![]()
Wat verwacht je dan van zo een webwinkel... voor de laagste prijs kun je niet alles hebben
tja, ze zijn er zelfs als het om werkdagen gaat overheen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Ja, het duurt vaak wel langer dan ze aangeven bij ibood. Dat van dagen en niet werkdagen lvind ik nogal vaag. Bij mij staat altijd werkdagen. Vroeger was het altijd 5 nu is het 7.
iets meer googelen zal jou goed doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ahhh die heb ik nog niet gezien!
[..]
iets minder snuiven zal je goed doen
net alsof dat ooit gehaald wordtquote:[..]
meeste webwinkels hebben een policy dat het maximaal 24 uur duurt voordat de bestelling in huis is.
tja, ze zijn er zelfs als het om werkdagen gaat overheen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ahhh die heb ik nog niet gezien!
[..]
[..]
meeste webwinkels hebben een policy dat het maximaal 24 uur duurt voordat de bestelling in huis is.
[..]
als ik dit had geweten had ik 10 euro meer uitgegevenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Jup bij ibood is dit eigenlijk altijd zo. Niet zo zeuren en gewoon wachten.
Dan bestel je bij kutwinkels, ik heb al zo vaak mijn bestelling binnen 24 uur gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:58 schreef Meddo het volgende:
[..]
iets meer googelen zal jou goed doen
[..]
net alsof dat ooit gehaald wordt![]()
ik heb dat nog nooit mee gemaakt
24 uur is de volgende dag hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan bestel je bij kutwinkels, ik heb al zo vaak mijn bestelling binnen 24 uur gekregen.
Meestal halen ze het gewoon bij mij. Lees eens wat recensies van de winkels voordat je bestelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
24 uur is de volgende dag hè![]()
dan betaal je zeker voor een koerier ofzo.. en dan wordt het nog niet vaak gehaald
Doe ik vaak wel, maar verzendtijd heeft niet zo een hoge prioriteit. Dan zou ik zelf wel naar een winkel gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Meestal halen ze het gewoon bij mij. Lees eens wat recensies van de winkels voordat je bestelt.
All rightquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:08 schreef Meddo het volgende:
[..]
Doe ik vaak wel, maar verzendtijd heeft niet zo een hoge prioriteit. Dan zou ik zelf wel naar een winkel gaan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
bij heel veel winkels is het: voor een bepaalde tijd besteld en betaald met ideal, diezelfde dag verstuurd -> volgende dag geleverd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
24 uur is de volgende dag hè![]()
dan betaal je zeker voor een koerier ofzo.. en dan wordt het nog niet vaak gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |