En dat zou grappig moeten zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
Die troela's hier gister hadden trouwens met een slot een koffiemok aan m'n mooie leren jas vastgemaaktWilde ik gister naar huis gaan bengelt er zo'n ding aan m'n ritssluiting
Blijkbaarquote:
je haalt mij niet meer in hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik word oud, jullie gaan te snel voor me!
Moet je niet zo veel met je haar bezig zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik word oud, jullie gaan te snel voor me!
Jawel, maar die gaan pas 4 Septquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als in die mannen die naar Parijs gingen?...........die gingen dus niet ?
Wie is cuteboy?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BlijkbaarGelukkig hielp cuteboy me door te zeggen dat het sleuteltje in mijn jaszak zat
Ik zal ze terugpakken... al is het 't laaaaaaaaaaaaaaaatste wat ik doe!
Mijn knappe collegaquote:
edit: volgens mij moet ik aan een leesbrilquote:
appelkruimel graagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deelt een rondje taart
er is appelkruimel vlaai
appeltaart
en chocotaart
Fun and Sunshine!quote:
G'woonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die foto?
Nee.quote:
Dat vroeg ik me ook spontaan afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En hoe kom je aan die foto?
Zo niet zit de XL hier om de hoekquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fun and Sunshine!
But... is there enough for everyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |