"reikt slagoorm aan"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo voor mezelf even een echte cappu gemaakt. Ik mag mezelf wel weer gaan verwennen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:59 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen![]()
Geen jarigen vandaag?![]()
En allemaal de radio aan?
Voor op het appelgebak?quote:
Ik ben al jaren niet meer in Leiden geweest.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:07 schreef Vlarp het volgende:
De koffie was al op voor de trein in Leiden was
Nu aan de groen thee
Je mist er niets aan.. behalve mijn aanwezigheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in Leiden geweest.
Ow. Gemist.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was toch die blonde meneer met iets langer haar op een bank tussen vrouwen/vriendinnen/zussen in een witte trui of zo ?
KOffie,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Voor op het appelgebak?
<Hoe gebruikt u uw koffie?
>Met een gebakje.
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De kerel moest iemand van 16 voorstellen...
Ja idd, mijn salontafel kan wel een bloemetje gebruiken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Pssst... moeten we geen bloemen geven aan iemand vandaag?
quote:
alsof ik beschik over een oneindige hoeveelheid vazen, of wil je ze net als veren ook in mijn achterste stekenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:14 schreef Ang3l het volgende:
Pssst... moeten we geen bloemen geven aan iemand vandaag?
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja idd, mijn salontafel kan wel een bloemetje gebruiken.
Let je dit keer wel goed op waar je hem laat als je deze uittrekt, dat je hem niet kwijt raakt zoals die van supermanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*
In dat geval besluit ik dat bloemen ook best in de slaapkamer kunnen staat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*gaat in bloemetjesstring op je salontafel zitten*
Ik wist niet dat jij zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval besluit ik dat bloemen ook best in de slaapkamer kunnen staat.
Dat ben ik ook niet en dat ga ik ook niet worden.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let je dit keer wel goed op waar je hem laat als je deze uittrekt, dat je hem niet kwijt raakt zoals die van superman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |