Jij hebt ook echt alleen maar 's nachts plezier he als jij hier met je Spanjaarden bentquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt alleen maar 's nachts plezier he als jij hier met je Spanjaarden bent
en nu is het ditquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:34 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
Classic, Mark WahlbergWas ik dat die hardloopster maar daar achter hem
Nog steeds een hunk dus, hij is al over de 40 man!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu is het dit![]()
[ afbeelding ]
dan mag jij hem hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog steeds een hunk dus, hij is al over de 40 man!
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draaiquote:
again die mag je ook hebben, ze hebben toch de Mexicaanse griepquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draai![]()
Wat wil je nog meer? Imm too sexyy for this cluubbbb
Hmmm en wat krijg je nou van ze betaald voor al deze promotie ;pquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thnx, en dat terwijl ik het meest geile nr van dit moment draai![]()
Wat wil je nog meer? Imm too sexyy for this cluubbbb
Ik vind het nummer gewoon fucking geniaalquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
again die mag je ook hebben, ze hebben toch de Mexicaanse griep
Niks in natura iigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hmmm en wat krijg je nou van ze betaald voor al deze promotie ;p
heb je al niet genoeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niks in natura iigmisschien hebben ze leuke homovriendjes?
ja what's the latest?quote:
Dave. Zaterdag 2e date. Erg cute. En ik heb het gevoel dat dit serieus wat kan gaan wordenquote:
dat zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dave. Zaterdag 2e date. Erg cute. En ik heb het gevoel dat dit serieus wat kan gaan worden
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepenquote:
okays nah cool coolquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepen
Hij heeft bijna alles wat ik zoek in een jongen.
Lief, zelfverzekerd maar niet arrogant, eigen mening, heeft een leven, humor, hip, eigenwijs en we hebben zoveel gelijkenissen
just sayin , maar good luckquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik al in eeuwen niet meer geroepen
Hij heeft bijna alles wat ik zoek in een jongen.
Lief, zelfverzekerd maar niet arrogant, eigen mening, heeft een leven, humor, hip, eigenwijs en we hebben zoveel gelijkenissen
awww don't rain on his paradequote:
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?quote:
Ik twijfel er geen moment aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Yuri mij kan beïnvloeden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |