Omdat je hem wilt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
O wacht, waarom ben IK dan beteuterd?
alsof jij je hand omdraait voor een hetero meneerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
O wacht, waarom ben IK dan beteuterd?
Volgens mij heb je die discussie elk jaar.quote:
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die discussie elk jaar.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij je hand omdraait voor een hetero meneer
quote:
O ze moeten andersomquote:
Nee, ik ben net wakker. And who gives a fuck wat die hetero's ervan vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.
Zelfs het spaans is doorgedrongen op kantoor? Of is collega spaans?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag aan mijn collega in het Spaans waarom bepaalde artikelen nog op de verkeerde locatie liggen... en ik krijg een verhaal terug wat duidelijk hoger dan les 3 ligtAGH!
welk gebak wenst meneer bij het kopje koffie?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders.![]()
Tis nu al fucking heet. 35 graden.
koffie, maintenant
ik liep gebak te trakteren aan de collega'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef mike_hunt het volgende:
Stroekie, where the hell is my coffee?![]()
o, kut je bent offline![]()
Gay Pride is een stom carnavals feest voor homo'squote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, jij hebt vast wel zin in een relletje.
ik niet, ik moet huis kuisen voor het bezoek 's avondsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ben net wakker. And who gives a fuck wat die hetero's ervan vinden.![]()
Ik ben er maar 1 keer geweest daar niet van.
Ga jij naar de Gayparade?
geen gebak voor mij. Ik heb al twee weken niet getraind. En het lekkere eten hier + drank doet a figure geen goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welk gebak wenst meneer bij het kopje koffie?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gay Pride is een stom carnavals feest voor homo's
Dus: Met veel alcohol door de stad zwerven en 's avonds dronken naar huis met Jan en Alleman.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik liep gebak te trakteren aan de collega's
ga je kijken of ga je in je string op een boot huppelen?quote:
Schat, ik ga gewoon aan de kade zitten..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je kijken of ga je in je string op een boot huppelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |