heb je hem al afgekeken?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken. Ken het libretto niet maar er zit ondertiteling bij (met spelfouten).
Marioquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Cybart het volgende:
so....fucking....hot
[ afbeelding ]
reminds me. one guy I had in LDN looked like Mario Lopez
Intens, maar cliche.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je hem al afgekeken?
wat vond je er van?
okays tof tofquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
si claro![]()
Tis mooi weer hier! en ik zie de familie weer eens. Zie zelfs neven en nichten die ik jaren niet had gezien. (Sommigen zagen er wel heel goed uit.)
Eigenlijk een beetje vakantie houden.
En jij? Heb je nog steeds vakantie?
welke plaatjes?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef wonderer het volgende:
En Mike, you fucker! Wil je in het vervolg dat soort plaatjes achter links plaatsen?
Ik ben niet echt makkelijk van mij nstuk te krijgen, maar dat was wel even een wtf, ga weg, momentjequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
o je bedoelt de tree man...
maar ik wil een serieus onderwerp aansnijden.
nee hoor.![]()
Saved by the bellquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef Cybart het volgende:
so....fucking....hot
[ afbeelding ]
reminds me. one guy I had in LDN looked like Mario Lopez
cliche, maar toch wel heftig voor Amerika?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okays tof tof
ikke had geen vakantie de laatste keer maar een lang weekend ...tis gelukkig al weer weekend per morgen jejeje
ben je weer aan het handkarren?quote:
We zijn niet allemaal red state rednecks hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
cliche, maar toch wel heftig voor Amerika?
Nee, dat werkt niet hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
serieusonderwerp?
Nou Mike, bring it ooooooooon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |