quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef Pyttpytt het volgende:
Het rijden zelf, de handelingen, verleer je niet. Het deelnemen aan het verkeer wel. Ik had mijn rijbewijs 4 jaar toen ik een jaar naar het buitenland ging, waar het verkeer veel rustiger is (waar ik dus geen auto gereden heb, alleen als voetganger in het verkeer was). Ik had daarna erg veel moeite om weer met het drukke verkeer in de randstad om te gaan. En dat terwijl ik in die 4 jaar echt erg veel in de randstad gereden heb.
Mijn moeder heeft haar rijbewijs op haar 45e gehaald, maar is daarna nooit veel gaan rijden. Toen ze wel moest, omdat mijn vader ziek werd, was ze een gevaar op de weg, omdat ze het verkeer totaal niet kon inschatten. Na een paar opfrislessen ging dat overigens weer wel als een trein
Dus, als je niet van plan bent regelmatig te rijden, wacht dan liever een paar jaar. Zonde van je geld nu (t gaat immers ook van de houdbaarheid van je rijbewijs af)
Daarmee bedoel ik dat het zonde is om je rijbewijs nu te halen, om het vervolgens 5 jaar te laten liggen. dan kan je het net zo goed daarna pas halen, dan kan je die 50 E nog even in je zak houden. Als je m pas na 5 jr gebruikt moet je m al na 5 jr vernieuwen, zeg maar. Ok ik lul raar maar tis iig zonde om 'm pas na een paar jaar te gebruikenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:00 schreef zeemonster het volgende:
En het gaat van de houdbaarheid van je rijbewijs af?Dat roze ding hoort toch altijd geldig te zijn en eens per tien jaar verlengd te worden
.
En je punt hiermee is...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sommige mensen leren het nooit... dat weet ik wel zeker.
Als je een rijbewijs hebt lijkt de kans me erg klein dat je hem helemaal niet gebruikt in 5 jaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:06 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat het zonde is om je rijbewijs nu te halen, om het vervolgens 5 jaar te laten liggen. dan kan je het net zo goed daarna pas halen, dan kan je die 50 E nog even in je zak houden. Als je m pas na 5 jr gebruikt moet je m al na 5 jr vernieuwen, zeg maar. Ok ik lul raar maar tis iig zonde om 'm pas na een paar jaar te gebruiken
Wow , dus daarom zie ik al die jaren maar niets...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat het zinloos is om je ramen met modderwater te zemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |