Dat is een goeie!quote:
Het idee is dat je met die dingen ook gewoon de rest van de dag rond loopt en het dus niet hygienisch zou zijn. Daar hebben ze opzich een punt, ik loop tijdens de vakantie inderdaad vaak de hele dag in die dingen rond, echter verwacht ik niet echt dat een zwembad super hygienisch is.quote:
Omdat sommige mannen een week of langer met die short rondlopen en er dan gezellig in gaan zwemmen, het is dus een hygiene kwestie. In Frankrijk moeten mannen ook een echte zwembroek aan om die reden en dat vind ik eerlijk gezegd heel prettig als je weet hoe de Fransen met persoonlijke hygiene omgaan.quote:
Dat is een reden. Niet dé reden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen een week of langer met die short rondlopen en er dan gezellig in gaan zwemmen, het is dus een hygiene kwestie. In Frankrijk moeten mannen ook een echte zwembroek aan om die reden en dat vind ik eerlijk gezegd heel prettig als je weet hoe de Fransen met persoonlijke hygiene omgaan..
anyway...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is een reden. Niet dé reden.
De reden voor het verbod op shorts heeft te maken met de wasmiddelen die achter blijven in de stof.
maar sommigen moeten ze sowieso niet in het zwembad toelaten als je ziet hoeveel rughaar die gasten daar hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Omdat sommige mannen een week of langer met die short rondlopen en er dan gezellig in gaan zwemmen, het is dus een hygiene kwestie. In Frankrijk moeten mannen ook een echte zwembroek aan om die reden en dat vind ik eerlijk gezegd heel prettig als je weet hoe de Fransen met persoonlijke hygiene omgaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |