Daar rij ik overheen met mijn vrachtwagen.quote:
Gloeiende Gloeiende J.quote:
bevalt het ? zit je al op je bankje voor je huis , met bier ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Ik ben nu officieel voor de derde dag werkeloos.
Als jij nou echt die mexicaanse vinketering heb , wil je dan ff die disk besmetten ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is ook echt de halve wereld ziek ofzo. Of het nou de Mexicaanse pleuris is of niet, echt iedereen loopt te hoesten en proesten.
Oma FTW!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
Ja.
Over mijn Oma
Mijn Oma is dit weekend voor het eerst in haar leven op "vakantie" gegaan.
Is gisteravond naar huis gegaan omdat ze maar een nachtje zou blijven (zijn er 2 geworden).
Nu krijg ik een smsje dat Oma dr spulletjes aan het pakken is om mijn moeder te verrassen en de rest van de week ook gaat.
En ik weet 100000% zeker dat mijn ouders (en vooral mijn moeder) dit erg leuk vinden.![]()
![]()
Nee, ik heb daar nog geen internet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Joene het volgende:
bevalt het ? zit je al op je bankje voor je huis , met bier ?
Ja echtquote:
Ik kan heel goed zuigen JKquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kut, splinter in mijn hand van het schuren van een giek.
Tally, jij kan toch goed zuigen?
*winkie, winkie*
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef Joene het volgende:
A en ik hadden het over die arme werkeloze medemens !
Oh jongens check dit :
http://www.dumpert.nl/med(...)achtegiel_quot_.html
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
verhaal : De chatgirl hoe kan ik dit gemist hebben zeg.
Beetje te laat misschien, maar Ferdie E. is geen mexicaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar rij ik overheen met mijn vrachtwagen.
Dat zegtie nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Beetje te laat misschien, maar Ferdie E. is geen mexicaan.
Check.quote:
Daar zit toch een soort van limiet aan he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
Jammer dat ik ff geen bbq meer kan zien na 3 dagen achterelkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |