SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die heeft iedereen alquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:12 schreef Herkauwer het volgende:
Koop dus gewoon een iPhone, dat is de juiste conclusie.
Hiehi N€uCk€n?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Toen ik zag wie de TS was wist ik gewoon dat er weer taalfouten in de OP zouden staan
Nah, heb liever een htc heroquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Wil je zo nodig een alto zijn dan?
Word!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, iphone is heul niet zo'n goede machine. Nokia 3310 is baas.
daar kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je een Hattori Hanzo zwaard vergelijkt met een ander zwaard, vergelijk je het met elk zwaard niet door Hattori Hanzo gemaakt.
Geen idee wat dit hiermee te maken heeft, doe je voordeel met deze vroeg-op-de-vrijdagmorgen wijsheid
De 3GS doet het met 3MP en vooral autofocus een stuk beter dan zijn voorgangers.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef Manono het volgende:
IPhone maakt geen mooie foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |