correctquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef 4nima het volgende:
dus eigenlijk irriteert het je dat mensen liegen over het niveau wat ze daadwerkelijk hebben behaald?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:25 schreef Leonidas82 het volgende:
Maar toch op verjaardagen doodleuk vertellen dat ze een baan op hbo/wo-niveau hebben (terwijl de baan in het echt op mbo-niveau is). Of mensen die 5 onafgemaakte studies op hun naam hebben staan en dan zeggen: ja het ontbrak me aan doorzettingsvermogen maar ik heb wel hbo/wo-niveauOf lui die helemaal geen hbo/wo doen/afgerond hebben, maar deze wel vermelden in Hyves
![]()
Klacht: naja, bovenstaande dus
Verwachte reacties:
'verkapt ik heb hbo/wo gedaan'
'hbo is geen studie maar een cursus'
TS voelt zich te goed voor zij die niet gestudeerd hebbenMensen die liegen
Het gaat om het liegen en het ophemelen van zichzelf. Ik ben het eens met deze klacht, ik ken 'r zo een.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat maakt het nou weer uit als of het nou op een MBO niveau is. Alsof HBO/VWO veel beter is.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:27 schreef Desunoto het volgende:
Samenvatting: mensen die liegen.
Eens met klacht.
Dat is te zien, ja. Je mist namelijk het volledige punt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Ik hoop dat ik je een keer alleen tegen kom in een steeg TS dan zullen we eens zien hoeveel aan jij aan je studie het gehad als je gezichtje een beetje pijn doet.
Ik volg een MBO opleiding uiteraard
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef sleutelboss1 het volgende:
Ik hoop dat ik je een keer alleen tegen kom in een steeg TS dan zullen we eens zien hoeveel aan jij aan je studie het gehad als je gezichtje een beetje pijn doet.
Ik volg een MBO opleiding uiteraard
Ik niet, dat is zo uitgekauwd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik voel een WO vs. HBO/MBO-topic aankomen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:40 schreef foqqer het volgende:
...met mijn (destijdse) particuliere school liep te vergelijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |