En, wat heeft het nou precies gekost, dat geintje?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Steeven het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier de voor en na foto's. Auto is dus inmiddels gerepareerd. Nu maar hopen dat ze eraf blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1300 euro, maar normaal kost het 2500-3000.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
En, wat heeft het nou precies gekost, dat geintje?
btje moeilijk als je op het tijdstip van krassen lekker in je bedje ligt te ronken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou eerst over de dader zijn gereden en daarna pas de lak hebben laten herstellen!
Als je zo iemand betrapt weet ik ook niet of ik voor mezelf in sta.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:12 schreef Fortitudo het volgende:
bij ons is het oook gebeurd
als ik te weten kom wie het is geweest tuig ik hem helemaal af met een schroevendraaier. Ook ene paar littekens achterlaten. Zullen ze weten hoe het voelt.
randdebielen
Op het dak en de achterkant na wel ja. Oh en de voorbumper ook niet. Je kunt stellen dat ik gestoord ben, maar als ik dit had laten zitten ging het roesten, en het vernietigd de dagwaarde van mijn auto. Kwestie van logisch nadenken. Wat gestoord is is dat ik geen allrisk verzekering hadquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
een paar krasjes (ja ik heb de foto's gezien) laten verwijderen voor 1300 euro.
Je bent gestoordNormaal 2 a 3000 euro
Hebben ze em compleet overgespoten?
Weet je wel wat dat kost, schade aan je auto repareren? Duidelijk niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
Hoe weet jij dat het met een sleutel gedaan is, was jij het soms zelf?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:53 schreef fullmetal het volgende:
Teering, hier in de buurt een of andere josti op een auto van de buurman hakenkruis met sleutel gemaakt. Garage is pre, anders All-risk.
Ehm, dat is ook gewoon stervensduur. Ik had op mn auto (was toen 2 weken oud) een kras doordat een spelend kind met zn fiets ertegenaan had gestaan. Normaal zit er van dat rubber op je stuur, maar dat was kapot waardoor ie met 't metaal eronder tegen mn auto aan heeft staan schuren. De kras was 3 cm lang ofzo, maar was dusdanig diep dat ie wel gerepareerd moest worden. Omdat er anders kleurverschil zou ontstaan hebben ze 't hele paneel moeten spuiten (kosten: zo'n 900 euro). Nu had ik de mazzel dat 't een leaseauto is, maar als je je auto net 2 weken terug bij de dealer vandaan hebt doet 't nog steeds pijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:43 schreef Sjibble het volgende:
WHAT THE FUCK
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het met een sleutel gedaan is, was jij het soms zelf?
[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geregeld dan, aangezien je niet all-risk verzekerd was ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Steeven het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hier de voor en na foto's. Auto is dus inmiddels gerepareerd. Nu maar hopen dat ze eraf blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je anus op de trekhaak en 150 km/h over de snelweg rijden zouden ze moeten doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |