Dan verdien je slaag met terugwerkende kracht, smerige paddenkop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.!!
Vroeger ook eens 2 keer gedaan. Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
ding heeft mijn velgen volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Aah pijnlijk, maar ik weet wat je meemaakt![]()
Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!
Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.
Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.
Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.
Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)![]()
![]()
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou nooit 2500 euro gaan neertellen om zoiets te herstellen, dan maar in een auto rijden met flinke krassen.
Erg triest dat zoiets gebeurd, maar de dagwaarde van de auto is volgens mij ook niet meer spectaculair hoog....
Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.
Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:
[..]
Vandaar dat ik mijzelf verbeterde. Ik heb ook een hekel aan die mensen, vandaar dat ik niet in de verdediging schoot omdat je het vast wel zou begrijpen![]()
Ik probeer het ook maar positief in te zien. Ik heb geleerd hoe ik een deuk kan uitdeukenEN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima. Mijn auto valt gewoon teveel op
geen zaak voor waarborgfonds.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
Aangifte politie en google is op waarborgfonds
De helft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?
Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:30 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!
Mocht je zo'n gast betrappen met een camera, ga er dan zelf achteraan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Androoit het volgende:
[..]
Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe auto![]()
Maarja, ik heb het nu geaccepteerd. Ik heb zoiets van, die auto is verder goed in orde, er zitten minder deuken in als gave plekken, en deuken komen toch wel vroeg of laat.
Maar dat neemt niet weg dat ik echt moordneigingen had. Ik heb ook gedacht aan webcams, knuppels of gewoon 220 op die wagen, dat als iemand hem aanraakt hij een ongelofelijke optater krijgt. Dat wordt uiteraard gefilmd met de webcam
Ja ik was het enige slachtoffer. Ik heb ook het idee dat het persoonlijk was met als doel zoveel mogelijk schade toe te brengen. Maar zoals ik al zei, niemand wist dat ik daar was, dus ws. zit er een gefrustreerde gek in die buurt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
Wat een rotstreek. Ze hebben hem wel goed te pakken genomen zeg. Was dat alleen op jouw auto?
Hier hebben ze dat ook wel eens gedaan, maar toen was het echt twee straten achter elkaar over alle auto's.
Ik heb daar een lelijke kras op mijn motorkap aan over gehouden.
Maar bij jou lijkt het wel of ze echt gewoon zo veel mogelijk schade wilden maken.
Nee.quote:Koop eens nieuwe schoenen.
Dat kan ik niet, ik ben gek op deze auto. Er zijn wel manieren om dit op te lossen, beetje creatief zijn. Kijken of ik aan onderdelen kan komen in dezelfde kleur b.v. Komt wel goedquote:TS> ik zou die auto zo laten
Idd, waarom koop je nou geen Fix it pro, Billy mays zei dat het werkt. Dus werkt het ook!quote:
Hoeveel heb je er voor betaalt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Aah pijnlijk, maar ik weet wat je meemaakt![]()
Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.
[ afbeelding ]
Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!
Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.
Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.
Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.
Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |