abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71465916
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:38 schreef boskameel het volgende:
HAHAHAHAHA.

!!

Vroeger ook eens 2 keer gedaan . Na het uitgaan met je sleutels langs auto's
Dan verdien je slaag met terugwerkende kracht, smerige paddenkop.
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:43:34 #102
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_71466106
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 18:51:52 #103
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_71466321
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Aah pijnlijk, maar ik weet wat je meemaakt

Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.

[ afbeelding ]

Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!

Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.

Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.

Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.

Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)
ding heeft mijn velgen volgens mij
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:59:30 #104
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71466519
Ik zou nooit 2500 euro gaan neertellen om zoiets te herstellen, dan maar in een auto rijden met flinke krassen.

Erg triest dat zoiets gebeurd, maar de dagwaarde van de auto is volgens mij ook niet meer spectaculair hoog....
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71466748
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou nooit 2500 euro gaan neertellen om zoiets te herstellen, dan maar in een auto rijden met flinke krassen.

Erg triest dat zoiets gebeurd, maar de dagwaarde van de auto is volgens mij ook niet meer spectaculair hoog....
Dagwaarde is zonder krassen gewoon 7k-8k. Voor mij is dat vrij hoog.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_71466752
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:19 schreef Myraela het volgende:
Koop eens nieuwe schoenen.
Dat, en:

http://www.telsell.com/nl(...)efault.aspx?phid=921
celebrate your money
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:10:29 #107
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_71466844

Heb hem vamorgen nog gezien, met natuurlijk Billy mays.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:00:33 #108
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71470639
schandalig, wat een schoften!

Auto's bekrassen prima, maar pak dan wel een Opel, BMW of Mercedes van Seat moet je afblijven.

Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:27:16 #109
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71471498
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71471609
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Androoit het volgende:

[..]

Vandaar dat ik mijzelf verbeterde. Ik heb ook een hekel aan die mensen, vandaar dat ik niet in de verdediging schoot omdat je het vast wel zou begrijpen

Ik probeer het ook maar positief in te zien. Ik heb geleerd hoe ik een deuk kan uitdeuken EN, ik koop denk ik nooit meer een wat mooiere auto. Zodra het technisch in orde is en comfortabel rijd vind ik het prima. Mijn auto valt gewoon teveel op
Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:30:40 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71471630
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
Aangifte politie en google is op waarborgfonds
geen zaak voor waarborgfonds.
pi_71472420
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja maar als je de krassen erop laat zitten hoeveel euro gaat er dan vanaf ?
De helft.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:53 #113
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_71472731
TS> ik zou die auto zo laten
Het zijn meestal kinderen die dat doen, of oude buurvrouwtjes met teveel vrije tijd. De kans dat je iemand betrapt is heel klein en dan nog:
óf je wordt aangeklaagd voor kindermishandeling
óf de boef stopt met je auto bekrassen en bekrast jou
óf het lukt je de boef staande te houden en over te leveren aan de politie, maar die geeft dan alleen die ene kras toe waarbij hij betrapt is.
Een camera in je auto houdt bij de rechter geen stand, dit is 'onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal'
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_71472903
De daders van dit soort misselijke geintes verdienen -ik zou bijna zeggen een nekschot- een paar slagen met de knuppel op hun tere vingertjes.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_71474661
Wow, das echt kut.. ook echt rondom de auto, ben je mooi klaar mee
De teringlijers die dit soort dingen flikken zijn echt te triest..
Ik zou ook niet voor mezelf instaan als ik er eentje zou betrappen op zoiets.. hier kan ik echt boos om worden
Nobody likes you. You're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you douche.
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:15:03 #116
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_71475551
Zo'n kutstreek hè. Zulke mensen verdienen een nekschot .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71476112
5 weken terug is ook mijn auto van net 3 maanden oud vernield. Dikke kras van voor tot achter...
2 weken nadat ik hem heb laten maken was het wéér feest. Ik snap ook wel dat mensen erg boos worden als ze een schitterende auto zien staan..
Maar nu ga ik over tot plan B. Een paar leuke camera's ga ik installeren. De dader komt vast weer terug om zijn werk af te ronden. Of in ieder geval om te bekijken of de auto weer gemaakt is. Ik denk dat een mooie kras hem of haar prachtig zal staan...
pi_71476446
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ding heeft mijn velgen volgens mij
Zijn jouw velgen gejat dan?
pi_71476519
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:30 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Das toch te gek voor woorden, dat jij geen mooie auto kunt hebben omdat hij dan vernielt word! Plaats een webcam aan je binnenspiegel of zo! Kijk op je tv en zodra je wat ziet ren je met een knuppel naar buiten!
Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe auto

Maarja, ik heb het nu geaccepteerd. Ik heb zoiets van, die auto is verder goed in orde, er zitten minder deuken in als gave plekken, en deuken komen toch wel vroeg of laat.

Maar dat neemt niet weg dat ik echt moordneigingen had. Ik heb ook gedacht aan webcams, knuppels of gewoon 220 op die wagen, dat als iemand hem aanraakt hij een ongelofelijke optater krijgt. Dat wordt uiteraard gefilmd met de webcam
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:48:24 #120
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71476623
Wat een rotstreek. Ze hebben hem wel goed te pakken genomen zeg. Was dat alleen op jouw auto?
Hier hebben ze dat ook wel eens gedaan, maar toen was het echt twee straten achter elkaar over alle auto's.
Ik heb daar een lelijke kras op mijn motorkap aan over gehouden.
Maar bij jou lijkt het wel of ze echt gewoon zo veel mogelijk schade wilden maken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71476746
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef Androoit het volgende:

[..]

Absoluut, ik was er echt helemaal kapot van. Mijn nieuwe auto

Maarja, ik heb het nu geaccepteerd. Ik heb zoiets van, die auto is verder goed in orde, er zitten minder deuken in als gave plekken, en deuken komen toch wel vroeg of laat.

Maar dat neemt niet weg dat ik echt moordneigingen had. Ik heb ook gedacht aan webcams, knuppels of gewoon 220 op die wagen, dat als iemand hem aanraakt hij een ongelofelijke optater krijgt. Dat wordt uiteraard gefilmd met de webcam
Mocht je zo'n gast betrappen met een camera, ga er dan zelf achteraan.
Melden bij de politie heeft weinig zin, hooguit klaagt de dader jou aan omdat je zijn portretrecht geschonden hebt.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:00:34 #122
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_71476965
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
Wat een rotstreek. Ze hebben hem wel goed te pakken genomen zeg. Was dat alleen op jouw auto?
Hier hebben ze dat ook wel eens gedaan, maar toen was het echt twee straten achter elkaar over alle auto's.
Ik heb daar een lelijke kras op mijn motorkap aan over gehouden.
Maar bij jou lijkt het wel of ze echt gewoon zo veel mogelijk schade wilden maken.
Ja ik was het enige slachtoffer. Ik heb ook het idee dat het persoonlijk was met als doel zoveel mogelijk schade toe te brengen. Maar zoals ik al zei, niemand wist dat ik daar was, dus ws. zit er een gefrustreerde gek in die buurt.
quote:
Koop eens nieuwe schoenen.
Nee.
quote:
TS> ik zou die auto zo laten
Dat kan ik niet, ik ben gek op deze auto. Er zijn wel manieren om dit op te lossen, beetje creatief zijn. Kijken of ik aan onderdelen kan komen in dezelfde kleur b.v. Komt wel goed . Ik post de na-foto's nog wel, wil het toch binnen een maand laten fixen. Ben alleen even aan het kijken voor welke prijs enzo.

Jammer overigens, ben bij een krasexpert geweest, maar die zei dat de krassen te diep waren om het op 'zijn' manier weg te werken, wat 'ie best puik kan. Helaas gaat dat niet meer op zijn manier als er stevig kracht wordt gezet met een stuk gereedschap.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:13:30 #123
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_71477299
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Steeven het volgende:
Ik ben best wel dom.
Idd, waarom koop je nou geen Fix it pro, Billy mays zei dat het werkt. Dus werkt het ook!
Maar 38.99 en als je bij tommy dinges koopt krijg je allemaal goodies,.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_71477446
Het kan erger.
Op vakantie in Praag keek ik uit het raam. Stopte een Skoda om een hoekje. liep de bestuurder naar een andere auto en stak gewoon 4 banden lek, en reed weg

Sowieso, een auto van 600 euro drukte om niks. Vervang de deuren ofzo dan?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_71477566
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:29 schreef Androoit het volgende:
Aah pijnlijk, maar ik weet wat je meemaakt

Vorige week mijn droomauto gekocht. Hij is oud, en vele zullen hem lelijk vinden, maar ik vind het een erg mooie auto en wilde hem al 7 jaar hebben. Kon alleen geen goede vinden.

[ afbeelding ]

Nu heb ik hem vorige week donderdag tóch gevonden. Erg goed onderhouden, geen schade, een vervangen distributieriem en 92k op de teller !!

Ik gelijk die auto gekocht en donderdag de auto wezen inrijden. Ging lekker hard, reed en klonk sportief door de bredere banden en een sportuitlaat.

Ik heb er welgeteld 12 uur van mogen genieten. Vrijdag had ik een onwijze deuk in mijn bumper door een een buis (?) die er tegenaan is geknald. Soort van PVCbuis, maar dan van metaal ofzo. Uiteraard niet gezien/gemerkt/gehoord.

Toen ik na 2 dagen bij was gekomen van de pijn (850 euro schade) kreeg ik de nieuwe klap te verwerken. Mijn stadslichten waren gepikt. Echt compleet. 2 gaten staren mij aan nu vanuit de bumper.

Goed, dat is relatief simpel te herstellen. 20 euro en dan ben je klaar, maargoed, de dag daarna, auto geparkeerd en een of andere aso heeft er een deuk ingereden aan de linker kant (stond rechts op de rijbaan)
Hoeveel heb je er voor betaalt?
En waar woon je?

Balen, ik ben ook al een half jaar op zoek naar precies dezelfde bak.
Hij is gewoon de mooiste, zelfs mooier als sommige bakken van 2004 of nieuwer
Hoop dat mij het niet overkomt.

EDIT: Wacht, 850 euro schade?!?!?
Kreeg je dit ook uitgekeerd, of moest je dit zelf dokken?
Met alle respect, maar dan ben je een onwijze mongool als je 850 voor alleen de bumper hebt betaalt.
Op de sloop fix je die dingen voor 100 euro, niet eens. 200 euro spuitwerk, klaar.
850.. Dat is de halve auto..

[ Bericht 7% gewijzigd door Sjibble op 31-07-2009 00:33:02 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:32:17 #126
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_71477762
Ik zie het probleem niet, met die paar krasjes kan de auto toch nog prima rijden?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 04:45:59 #127
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_71479895
Tijdje terug meegemaakt hoe zo'n ''krasser'' finaal in elkaar geslagen werd. Heerlijk.

Zat op het balkon bij een maatje op zaterdagavond, kwam een groepje balletjes aanwandelen, ik zag hoe hij een geparkeerde auto bekraste met z'n sleutel of iets dergelijks. Alleen leuk dat de eigenaar van dat voertuig net uit het raam keek.

Die kakker heeft me 'n portie klappen gehad, sodeju, en z'n holmaatjes maar toekijken, mooi wel dat hij z'n gegevens aan de eigenaar gaf! Hehehehe.
'sup.
pi_71479909
En als ie toch All Risk was, was je auto gewoon total loss verklaart omdat e schade hoger is dan de dagwaarde. Schiet je ook niks mee op behalve uitkering van de dagwaarde.

//edit: Had het Cupra R logo niet gezien in de grille..

[ Bericht 16% gewijzigd door Glijdt_licht op 31-07-2009 05:03:54 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_71479917
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:07 schreef Steeven het volgende:

[..]

Jouw Ibiza Cupra R is van 2001 aangezien dat het enige jaar is dat ze gemaakt zijn
De occasionprijs ligt op ¤6800 volgens autoweek. De dagwaarde die je verzekering aanhoudt ligt een heel stuk lager. Eerder op ¤5000. Zelf meegemaakt, toevallig ook met een Ibiza. In 2002 door de hagel in Italië zwaar beschadigd.. Schade 3200 euro, dagwaarde 2500 euro, maar werd op dat moment gewoon verkocht voor prijzen van 3500-4000 euro... :/
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:15:03 #130
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71480575
Afschieten dat kankertuig en direct met familie en al het land uit schoppen
pi_71480598
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:15 schreef TommyGun het volgende:
Afschieten dat kankertuig en direct met familie en al het land uit schoppen
Dat kan niet he.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:25:52 #132
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71480708
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat kan niet he.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:42:50 #133
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_71480933
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik grappig ben maar ben het niet
Tief op joh met je mislukte en gejatte grapjes. Die grap is al gemaakt op pagina 1.
quote:
Jouw Ibiza Cupra R is van 2001 aangezien dat het enige jaar is dat ze gemaakt zijn
De occasionprijs ligt op ¤6800 volgens autoweek. De dagwaarde die je verzekering aanhoudt ligt een heel stuk lager. Eerder op ¤5000. Zelf meegemaakt, toevallig ook met een Ibiza. In 2002 door de hagel in Italië zwaar beschadigd.. Schade 3200 euro, dagwaarde 2500 euro, maar werd op dat moment gewoon verkocht voor prijzen van 3500-4000 euro... :/
Goed punt, de verzekering zal die prijs zo laag mogelijk duwen uiteraard. Maar mocht ik dit ding nu verkopen, zonder krassen, dan kan ik er zeker nog 7k voor krijgen. Het scheelt dat er niet zo heel veel van rondrijden.

[ Bericht 47% gewijzigd door Steeven op 31-07-2009 09:22:43 ]
pi_71482019
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:23 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er voor betaalt?
En waar woon je?

Balen, ik ben ook al een half jaar op zoek naar precies dezelfde bak.
Hij is gewoon de mooiste, zelfs mooier als sommige bakken van 2004 of nieuwer
Hoop dat mij het niet overkomt.

EDIT: Wacht, 850 euro schade?!?!?
Kreeg je dit ook uitgekeerd, of moest je dit zelf dokken?
Met alle respect, maar dan ben je een onwijze mongool als je 850 voor alleen de bumper hebt betaalt.
Op de sloop fix je die dingen voor 100 euro, niet eens. 200 euro spuitwerk, klaar.
850.. Dat is de halve auto..
Ik heb er 2250 euro voor betaald en woon in Den Haag. En idd, ik zie weinig auto's die betaalbaar zijn (nieuw of oud) die er zo mooi uit zien, eigenlijk

Die 850 euro is de indicatie die ik kreeg van een schadebedrijf. Hij was dermate beschadigd dat de bumper vervangen zou moeten worden, geschuurd, gelakt en dan nog gemonteerd zou moeten worden.

Dit was mij echter iets teveel van het goede, zeker met de angstige gedachte dat ik hem bijvoorbeeld zou laten repareren voor 850 en dat er na een week weer een deuk inzat

Ik heb die deuk dus zelf uitgedeukt. Soit, het is wat minder professioneel, die deuk is niet helemaal weg en de lak is een klein beetje beschadigd, maar het was wel gratis en ik weet nu voor de toekomst hoe het moet.
pi_71484833
Damn, balen man.

Blijf me erover verbazen hoeveel asociaal tuig er rond loopt .
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:39:18 #136
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_71485141
En als ze nou net zo veel moeite deden om deze dadertjes te pakken als voor die upskirtfilmer dan hebbie ze eind van de dag nog voor je deur om ze af te rossen
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_71485190
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik zie het probleem niet, met die paar krasjes kan de auto toch nog prima rijden?
Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:50:11 #138
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71485483
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Ja, maar mensen die in een beschadigde auto rijden zijn kankerpaupers! Ik rij zelfs geen meter met de mijne als er vogelstront op zit, eerst een emmer en spons erbij en wassen!
Of ze maken zich gewoon niet zo druk om hun voertuig, wat enkel bedoeld is om van A naar B te komen.

Als ie er vies uit ziet / krasjes heeft whatever rijdt ie echt niet minder hoor
pi_71485673
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Of ze maken zich gewoon niet zo druk om hun voertuig, wat enkel bedoeld is om van A naar B te komen.

Zulke mensen rijden doorgaans dan ook een diesel station ! En doen boodschappen bij lidl of aldi!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:57:01 #140
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_71485730
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef pumpkineater het volgende:

[..]

Zulke mensen rijden doorgaans dan ook een diesel station ! En doen boodschappen bij lidl of aldi!

* TommyGun spreekt overigens niet over zichzelf, mijne moet ook netjes zijn, maar hoe ouder de auto hoe minder 't me boeit
pi_71485888
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef TommyGun het volgende:

[..]

* TommyGun spreekt overigens niet over zichzelf, mijne moet ook netjes zijn, maar hoe ouder de auto hoe minder 't me boeit
Ha iedere gek z'n gebrek hé, ik steek er juist veel meer tijd en aandacht in als het ouder word om het allemaal netjes en werkend te houden! Maar ja, nieuwe auto's vind 'k dan ook niets aan, zijn allemaal het zelfde!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:03:08 #142
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_71485930
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:32 schreef Geranium_Opa het volgende:
Net een Schilderwijk bakkie :-)
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_71489357
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Eensch. Mensen die bang zijn voor wat anderen van ze denken als er vogelpoep of een krasje op zit. Dan heb je jezelf echt goed verneukt in je kop.

Nu is de kras van TS' auto wel erg kut btw..
pi_71489467
quote:
zal dan nu niet eens meer opvallen hoor dat beetje vogelpoep, scheelt je alvast weer boenen..
pi_71489564
keek je niet stiekum even naar je auto snel om te kijken of er wat mee was? hahaha.. sorry hoor had ik ff zin in..
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:22:23 #146
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_71489879
Kut voor je TS, 1 of andere mongool heeft ook een kras op mijn deur gezet, lekker op me zwarte lak.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:25:25 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_71489966
Vreselijk zeg !
Laten repareren zou ik ook niet doen. Lakstift proberen maar denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_71490057
nee das lelijk
pi_71490078
vaak kleur verschil, ziet altijd een verdikking in de lak dan.
vind ik persoonlijk zonde, zeker met zo'n jaap
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:33:06 #150
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_71490199
Ja lelijk, ik weet maar het is minder lelijk dan laten zitten en je bent geen 2500 euro kwijt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')