carebear with fangs?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, forum RPG had een personage nodig dus ik heb er eentje liggen bedenken.
Ik wilde zelf al typen: Zou ik mijn geld moeten verstoppen? Maar ik denk da's wel erg voordehandliggendquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Standaardfokreactie]
Verstop je wel je portemonnee
[/standaardfokreactie]
heb je die gekregen voor je verjaardag? Leuk ding!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:38 schreef Eustace. het volgende:
1 x Canon EOS 1000D Body (Zwart)
1 x Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
1 x Kingston SDHC 8GB Class 6
1 x Canon 100EG Custom Gadget Bag
is dat zoiets als de Veerkampjes, de Tokkies etc... ?quote:
die latino? dat was toch verleden tijd? ouwe snoepert.quote:
nee hoor, en jij bent hier de oudequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die latino? dat was toch verleden tijd? ouwe snoepert.![]()
Je vindt mensen wel vaak oud he?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, en jij bent hier de oude
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:38 schreef Eustace. het volgende:
1 x Canon EOS 1000D Body (Zwart)
1 x Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
1 x Kingston SDHC 8GB Class 6
1 x Canon 100EG Custom Gadget Bag
that was uncalled-for.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hoor, en jij bent hier de oude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nee, een jonge parijzenaar met Klinefelter syndrome.quote:
O ja, niet jong is iets anders dan oudquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen mike is oud verder niemand
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
that was uncalled-for.niet meteen in de verdediging schieten, popje.
Cm wellicht. Maar dat weet ik pas zeker na de film-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik moest even googlen wat dat was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een jonge parijzenaar met Klinefelter syndrome.
Ja, ik verwacht ook niet dat iemand dat kentquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest even googlen wat dat was.![]()
heavy shit.
wtf??quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm wellicht. Maar dat weet ik pas zeker na de film-meet
dus die carebear with fangs als tegenspeler is zeker out of the question?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook niet dat iemand dat kentNou nog een plot en een tegenspeler
nee 80 vind ik oud en iedereen die jonger is moet niet zeurenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, niet jong is iets anders dan oud
o gelukkig! ik stond al huilend onder de douche tegen de muur aan langzaam glijdend naar beneden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee 80 vind ik oud en iedereen die jonger is moet niet zeuren
klinkt wel lekker! Tis alleen niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:05 schreef HuubTuub het volgende:
ach dat nieuwe Madonna nummer... ik weet het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |