quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ach als je eenmaal weet wat je mist he..
maakt dat wat uit? je ligt toch face down op een kussen te bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dan moet ie niet zo lang haar hebben als in de 2e pic, want echt lang haar bij mannen vind ik niet sexykrullen daarentegen kunnen dan wel weer op mn waardering rekenen
hey lul update je fobo eens kerelquote:
ben jij dit?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Steve het volgende:
In de meest bizarre standjes gelegen bij de röntgen.Nu maar hopen dat het iets oplevert.
ja, binnenkort.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
hey lul update je fobo eens kerel
of andersom natuurlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maakt dat wat uit? je ligt toch face down op een kussen te bijten.![]()
Zoiets.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit je dag en nacht met je vriend te bellen?![]()
Vanwaar dan jouw intieme relatie met je hand?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Relaties hebben alleen maar nadelen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:11 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik wilde dat filmpje van je van gister zelf ook eens beleven.
a night full of passion? of bedoel je dat niet?quote:
er is nog een derde mogelijkheidquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:08 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
[..]
Vanwaar dan jouw intieme relatie met je hand?
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
a night full of passion? of bedoel je dat niet?
Je hebt gesekst met 't type dat direct in slaapt valt? Geen spooning, cuddling, wine & dine?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.
stofzuiger telt niet hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er is nog een derde mogelijkheid
why is that? vanwege je rug? Of heb je altijd moeite met slapen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Brad donderde meteen in slaap en ik lag tot vier uur wakker.
Mij niet, want ik zie je nog geregeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Nee hoor, heb het gewoon veel te druk met werken! Maar ik ben al weer vriendinnetje verder, maar ook bij deze ga ik alweer twijfelen!
Jij kan me vast wel de hoogtepunten die ik gemist heb vertellen in 3 regels?
Niet gesekst, gewoon het licht uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:17 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je hebt gesekst met 't type dat direct in slaapt valt? Geen spooning, cuddling, wine & dine?
Kweenie. Was niet zo moe, het was warm, en mijn creatieve proces was nogal in gang gezet door een idee dus ik had geen rust.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why is that? vanwege je rug? Of heb je altijd moeite met slapen?
cadans deel 3quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet gesekst, gewoon het licht uit.
[..]
Kweenie. Was niet zo moe, het was warm, en mijn creatieve proces was nogal in gang gezet door een idee dus ik had geen rust.
Nee, forum RPG had een personage nodig dus ik heb er eentje liggen bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |