Haaai!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen.
![]()
tuurlijk zijn er weer nieuwe mensen bij.
Sinds jij je vriendinnetje heb, zien we je niet meer hier. Zijn we te min?![]()
Das voor aanstellersquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijgen we straks hier ook verplichte siesta, en powernap op kantoor
Of het is juist uit, en nu komt hij hier met zijn wapperende manen naar de jongens lonkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen.
![]()
tuurlijk zijn er weer nieuwe mensen bij.
Sinds jij je vriendinnetje heb, zien we je niet meer hier. Zijn we te min?![]()
Ik heb net even ongegeneerd gelukt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Eustace
Keukenkast
BMD
Steve
kies maar uit
jubileum afleveringquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Nee hoor, heb het gewoon veel te druk met werken! Maar ik ben al weer vriendinnetje verder, maar ook bij deze ga ik alweer twijfelen!
Jij kan me vast wel de hoogtepunten die ik gemist heb vertellen in 3 regels?
life's a bitch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haaai!
Nee hoor, heb het gewoon veel te druk met werken! Maar ik ben al weer vriendinnetje verder, maar ook bij deze ga ik alweer twijfelen!
Jij kan me vast wel de hoogtepunten die ik gemist heb vertellen in 3 regels?
Oke dat heb ik dan net even gemist, balen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jubileum aflevering
2500
barstensvol fraaie mannenplaatjes
16, 17?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
life's a bitch.
o.k. nu zijn we bijgepraat.![]()
een vriendinnetje verder? playeren ook weer hier aan twijfelen?
wat is dat met hetero's die al heel vroeg aan de vriendin willen? hoe oud ben je? 16,17? live a little..
even terugbladeren ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke dat heb ik dan net even gemist, balen!
o god ja, wilde je niet over een vriend van je heen gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
o ja, uit '86quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
16, 17?![]()
Ja man, ik date met meisjes die wel leuk zijn maar het toch net niet zijn voor me, ga er vervolgens mee naar bed en dan sta ik weer voor de zware taak te vertellen dat 't um toch niet wordt..
maar verder gaat het goed hoor
herkansingquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ownee das helemaal niet door gegaan, ik ben nog steeds maagd wat betreft jongens!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, wilde je niet over een vriend van je heen gaan?![]()
Is dat al gebeurd?
moeten we je gaan opgeven bij Arie Boomsma voor 40 dagen geen sex ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
16, 17?![]()
Ja man, ik date met meisjes die wel leuk zijn maar het toch net niet zijn voor me, ga er vervolgens mee naar bed en dan sta ik weer voor de zware taak te vertellen dat 't um toch niet wordt..
maar verder gaat het goed hoor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
herkansing
[HOMO] #2500 Waar de [HOMO]-fokkers feest vieren
ow dat 'trek' ik wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we je gaan opgeven bij Arie Boomsma voor 40 dagen geen sex ?
zit je dag en nacht met je vriend te bellen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, een nogal hoge rekening van de huistelefoon door mijn schuld. Alweer.
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ownee das helemaal niet door gegaan, ik ben nog steeds maagd wat betreft jongens!
Kreeg anders hier het idee dat je met een inhaalslag bezig bentquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ow dat 'trek' ik wel hoorheb 19 jaar zonder gedaan dus
maar niet eind augustus of begin september, dan zit hij al volgeboektquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.
Relaties hebben alleen maar nadelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Eustace. het volgende:
Oeps, een nogal hoge rekening van de huistelefoon door mijn schuld. Alweer.
ach als je eenmaal weet wat je mist he..quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kreeg anders hier het idee dat je met een inhaalslag bezig bent
ja das waar. Als je al die ellende zo leest hier.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Relaties hebben alleen maar nadelen
Dan moet ie niet zo lang haar hebben als in de 2e pic, want echt lang haar bij mannen vind ik niet sexyquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ang3l is nog vrij. Misschien als je het hem lief vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |