ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerd-beeld.html
Alhoewel het niet echt een beeld schets van de homo in Nederland, vind ik toch dat ze een beetje zeiken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:07 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-verkeerd-beeld.html
doen ze dit echt om de acceptatie? in het begin misschien wel, maar het is nu, zoals je zegt een soort zomercarnaval met feesten in de stad etc. Hetgeen ook lekkere inkomsten met zich meebrengt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.
Ik denk dat het feest zelf wel bijdraagt, maar de selectieve media exposure niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt bij draagt aan de acceptatie zie het zelf meer als een feest ala zomercarneval enz.
Doe ik ook inderdaad... maar voor het grootste deel van de mensen vormt het wel een stukje van hun mening natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, Javier heeft de eerste fles al geopend. Dus ik zei net dat ie een BONNIE is. hij : quien es Bonnie?
![]()
ja als ik zo lees wat de hetero's ervan vinden...reacties als: is dit nou acceptatie met je blote reet op een boot te gaan dansen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad... maar voor het grootste deel van de mensen vormt het wel een stukje van hun mening natuurlijk
tuurlijk, xit al de hele middag aan de gaseosa. Nu ff una bebida con alcoholquote:
Bonnie us una borrachaquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, Javier heeft de eerste fles al geopend. Dus ik zei net dat ie een BONNIE is. hij : quien es Bonnie?
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bonnie us una borracha
Zeg ik dat goed?
Typfout, want dat wist ik welquote:
quote:en ja voor de rest goed!![]()
leer je dat al bij les 3?
Wat is zeekoe in het spaans?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Ik liet Javier net op youtube een filmpje zien van Bonnie.
Zegt ie wie is die andere zeekoe. (Viola Holt)![]()
![]()
foca. (letterlijik is het een zeehond) maar in de vorm van dik wijf, nijlpaard --> foca.quote:
Die ken ik alquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
ga je weer eerst de scheldwoorden leren?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ik probeer Javier hoer te laten zeggen.
zegt ie steeds: oer.![]()
ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
Schattig die silent H.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
Hij kent de juiste bewoordingen dus al wel bij de juiste plaatjesquote:ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
laat hem de huur is duur maar eens zeggen :>)quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
ik lachen, zegt ie opeens Bonnie tegen me.that cunt
of scheveningen, Hottentottententententoonstelling, Moeder snijdt zeven scheve sneden broodquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat hem de huur is duur maar eens zeggen :>)
of achtentachtig groene kacheltjes
of groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |