nee, das bullshit. Ik geloof hem niet. zolang ik geen details hoor of naam o.i.d. of een kenmerk van broertje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij kent dan wel weer het 'vriendje' van je broertje
Het is vast een kloon.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, das bullshit. Ik geloof hem niet. zolang ik geen details hoor of naam o.i.d. of een kenmerk van broertje..
SHANANIGANS![]()
I'd still hit that.quote:
Na het hitten staat er nog minder haar opquote:
spangasquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef Eustace. het volgende:
Er komt btw een Spangas film waarin die homo gaat zoenen.xD
Als mij zoiets gebeurd dan probeer ik er nog onderuit te komen. Zal wel futile zijn, maar goed. Een kat in het nauw. (miauw) hahahquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kaartjes he... en moeders checken de zakken voordat de broek de was in gaat
ja die is niet van mij maar moest ik bewaren voor een vriend?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als mij zoiets gebeurd dan probeer ik er nog onderuit te komen. Zal wel futile zijn, maar goed. Een kat in het nauw. (miauw) hahah
Ja ik zag het in de trailer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:41 schreef Eustace. het volgende:
Er komt btw een Spangas film waarin die homo gaat zoenen.xD
Staat er op die kaartjes dan dat het gay is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef MisterO het volgende:
Mijn moeder kwam erachter dat ik homo was toen ze een Pannkaartje in mijn jas terugvond
nee, wel iets meer geloofwaardig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja die is niet van mij maar moest ik bewaren voor een vriend?![]()
die met die korte haren ziet er wel leuk uit. maar die andere niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Is toch lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef ondanks dat het zo slecht geacteerd is.
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, wel iets meer geloofwaardig.
36??!! Bitch, ik ga je echt slaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnen
Hij wel. Hij is hetero in Nederland.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent nu 36 dus je hoeft geen smoesjes te verzinnen
Ze zijn zo'n beetje even oud als ik ben maar zo lijken net nog kleutersquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:46 schreef Eustace. het volgende:
Is toch lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef ondanks dat het zo slecht geacteerd is.
weet wel dat je geen 36 bent maar het is altijd zo leuk om te zeggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
36??!! Bitch, ik ga je echt slaan.![]()
![]()
nee toen ik nog klein was.
btw, ik ben 33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |