Dat is bijna een lemming waardquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:29 schreef Moozzie het volgende:
Mensen in honden kleding
[ afbeelding ]
Ja, want daarvoor gebeurde het nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:32 schreef J.Herrer het volgende:
Komt allemaal door die bitch van een Hilton
Maar toen gaf niemand er nog een wip omquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want daarvoor gebeurde het nog niet.
Maakt haar nog geen minder irritante grafhoerquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want daarvoor gebeurde het nog niet.
Pop, huisdier. Wat is het verschil?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
Zo niet eens met kopbal. De hond heeft ook een leventje hoor
Als je iets schattiges wilt aankleden moet je een pop kopen ofzo 13.gif
Dat is toch geen hond met kleren aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
quote:
woa.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ik zag zo een keer zo'n hondje bij de jumbo, en dat kassameisje helemaal van oh wat lief
no way, dat kan toch helemaal nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, ik zag zo een keer zo'n hondje bij de jumbo, en dat kassameisje helemaal van oh wat lief
Daar ben ik het toch eigenlijk ook wel helemaal mee eens. Maar de frustratie was nog te hoog om diep na te denken over de TT!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Matthijs- het volgende:
Bedankt, die hond als spin maakte mijn dag weer helemaal goed!!!![]()
Overigens, titel moet zijn "baasjes van honden met kleren aan!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |