Behalve de kier boven de deur danquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
niks, gewoon, omdat het niet onaardig was
Doe maar nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Serieus serieus?
Dan moet ik heel ver terug gaan lezen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, ruzie hier......![]()
Ga even douchen, wat kaas weghalen
Probeer die muis nu niet op stang te jagen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ow, ruzie hier......![]()
Ga even douchen, wat kaas weghalen
Neh, ik zag ook al dat je rode wijn hadquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar nietTis de moeite niet waard
Daar heb ik die brompot niet voor nodig hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer die muis nu niet op stang te jagen.
Niets is wat je denkt op inet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, ik zag ook al dat je rode wijn had
Das een hele geruststellingquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Niets is wat je denkt op inet...
Tis wiite
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das een hele geruststelling![]()
Rosé had ook nog gemogen, maar rode
Kan. En voor ouwe lullenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Das voor de winter. Bij het haardvuur
Inclusief (oeps al ie het maar niet leest)quote:
Er stond een naam he? Ja he er stond een naam?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Inclusief (oeps al ie het maar niet leest)
Hier net wel, nu even niet, maar er komen weer hele donkere wolken aanquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Gert, Lies, hier regent het weer, bij jullie ook?
No Wayquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er stond een naam he? Ja he er stond een naam?
Ik was te laat
Sinds ik mijn balkon heb opgeruimd is het kut weerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier net wel, nu even niet, maar er komen weer hele donkere wolken aan
Dus eigenlijk moeten we jou de schuld geven van de regen en die gekmakende wind van vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik mijn balkon heb opgeruimd is het kut weer
Grappig. Toen we dus langs die bosjes van Pex reden en ik aan jou (Lies) dacht was ik dat aan het zingen voor mn kindjesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen zijn of haar eigen referentiekader.
Bumbalooooo!
Vanwegen de wind is het meeste al uitgevoerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we jou de schuld geven van de regen en die gekmakende wind van vandaag![]()
Haal die stoelen met hoezen maar weer weg, de plantjes van die oranje rotstoeltjes zodatje daar weer op kan gaan zitten.
quote:Integendeel en daarentegen hebben veel gemeen. Het zijn allebei tegenstellende voegwoordelijke bijwoorden. Dat zijn bijwoorden die een tegenstellend verband leggen tussen twee zinnen of delen van de zin. Toch is er een verschil. Integendeel wordt gebruikt om een uiting over een onderwerp te weerleggen. Daarentegen wordt gebruikt om te wijzen op de tegengestelde kenmerken van twee vergelijkbare onderwerpen of van één onderwerp in verschillende omstandigheden.
Toen je dit postte wél ja! We zaten bij die Griek aan de Grote Markstraat. Een tafeltje bij de open pui, maar wél nog net binnen. Goede keus, want 20 minuten later wilde ineens het hele terras zo nodig binnen zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Hulde zelfs ik heb wel es leen kinderen gehad.. Pfff ..gelukkig daten die nuquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Hartstikke leuke dag gehad met mijn moeder en twee neefjes in Bobbejaanland. Gisteravond spontaan eerste neefje al te logeren gehad. Op z'n Michael Jackson's samen in één bed geslapen en veel gekletst. En vanaf vanochtend acht uur weer in touw. Ik ben kapot
.
Heb mijn portie plaatsvervangend moedergevoel voorlopig wel weer gehad.
Crashen!!!
Ik was even de stad uit dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
Niks verkouden! De komkommergri.. eh mexicaanse griep.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben trouwens snot en snot verkouden.
Nah klop dat eens af voor mij?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks verkouden! De komkommergri.. eh mexicaanse griep.![]()
Kickuh! Da's helemaal hot!![]()
Had Coos nog stoere verhalen? Vast wel!
Duhhh.. alsof je daar moeite voor moet doen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
De stoere verhalen trekken we tzt wel een keer uit hem ok?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Duhhh.. alsof je daar moeite voor moet doen!
* knock knock
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Coos zou het prima doen op speakers corner
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ík ben trouwens snot en snot verkouden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet waar Coos en honda op dit moment zitten maar is best behoorlijk eng....
ja en nu ga ik pitten
doei
Moet de kist wel van staal zijn, dan kan ik hem opnieuw laten coaten .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Die zitten niet op een eiland, maar maak je sowieso niet ongerust! Honda gaat echt niet eerder dood voordat ze haar kist drie keer omgewisseld heeft vanwege de net niet goede de kleur en vorm en voordat de bekleding volledig naar d'r zin is. En Coos? ach.....onkruid vergaat niet
Kruip jij snel je nest eens in en stap er dan met het andere been weer uit!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:13 schreef CarOnline het volgende:
Ow dank je, ik ben er namelijk wél.
Of zit ik dat al jaaaaaaren voor de kat zn viool te doen?![]()
Sorry Gert ik zal het niet weer doen en ik mis buuv ook, heel ergquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Kruip jij snel je nest eens in en stap er dan met het andere been weer uit!![]()
Het is niet hetzelfde als buuf The Cure niet post, en het kenmerk van GHD is dat het altijd hetzelfde is. Dat je dat nog niet doorhebt zo langzamerhand!
Ik zou eigenlijk Coos wel eens met een bomgordel om willen zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:46 schreef FANN het volgende:
Ik weet niet waar Coos en honda op dit moment zitten maar is best behoorlijk eng....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |