Wel zo lang inderdaad, 't zal wel gaan denk ik? En anders maar niet. Hoe dan ook, eerst tijd voor een tukkiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een vuurdoop zo lang voor het eerst met je verkering op pad. het is toch de eerste keer?
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:41 schreef CarOnline het volgende:
Sorry WJ dat je niet zoveel aandacht krijgt, we vinden het heel fijn dat je weer terug bent, maar we maken het zing-ritueel even af... maar we houden wel van je nog hoor![]()
![]()
Sorry
Oh waar je te laat kwam?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..
singalong
meezingen, bek dicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, geeft niet. ik moet nog een filmpje monteren voor morgenavond (van een bruiloft die op 22 mei plaats heeft gevonden. wel leuk als ik dat dan morgen af heb daar ik de -bijna jubileum vierende- bruid zie). ik vergeef het jullie dus..
singalong
gert denkt nu: "zal wel de laatste vakantie worden samen, veel plezier dan maar..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel zo lang inderdaad, 't zal wel gaan denk ik? En anders maar niet. Hoe dan ook, eerst tijd voor een tukkie
ja, diequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh waar je te laat kwam?![]()
We singen along, volgende week bellen we jou
Mutsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die![]()
volgende week (vrijdagochtend) ga ik naar parijs. doen we dan de week er na
En alle allochtonen moeten dood, want Pim zou het gewild hebben.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
En alle allochtonen moeten dood, want Pim zou het gewild hebben.
Ik kijk, vooralsnog is het groen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nein, ik was video aan het captureren en had ff i-net uit omdat het nie ging / vastliep.
Ow, shit, willem...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
schattig he, de poes van juut in het vorige topic?
mooie vacht ook
Amy.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Groene poes?
Nee, poesjes don't make me go burp
Effe een nummer dat ik echt lekker vind:
mja, 'we' zijn met z'n allen best lullig in de weer geweest als het gaat om pussy-response..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ow, shit, willem...
ik mis echt alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |