Ik ben bezig met de Aangifte 2008, maar ik begrijp er geen kont van. Ik heb het nooit echt gedaan, dus dit is eigenlijk de eerste keer.
Ik heb al een beetje op het forum lopen zoeken, maar aangezien iedere situatie weer anders is lukt het me niet echt om een topic te vinden die vergelijkbaar is met mijn situatie.
Goed. Bij 'Aftrek Studiekosten en andere scholingsuitgaven' staan 2 invulvelden, namelijk:
1 - Studiekosten en andere scholingsuitgaven
2- Af: ontvangen vergoedingen en studiefinanciering
Mijn situatie is:Ik ben al zo'n 7 jaar bezig met m'n studie (da's stom idd, maar 't is nou eenmaal zo). Ik heb ongeveer sinds 2006 geen recht meer op stufi, maar kon wel volledig blijven lenen, wat ik in heel 2008 ook heb gedaan (da's ongeveer 820 p/maand).
Mijn vragen:Moet ik nu bij 'Studiekosten...', het collegegeld + boeken etc. invullen (komt uit op zo'n 1800) of iets met die normbedragen?
En moet ik dan bij het 2e veld 12x820 invullen? Of de normbedragen? Of gewoon 0 omdat ik geen recht meer heb op stufi, maar wel op een lening die uiteindelijk weer terug betaald moet worden?
Als er iemand is die hier een beetje licht op kan schijnen of me kan verwijzen naar een topic of info die dit verheldert, dan ben ik je eeuwig dankbaar. Ik word zo ondertussen strontchagerijnig van die aangifte...