Voor degenen die het altijd alleen maar in bed doen voor het slapen gaan, vast wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tv op je slaapkamer is funest voor je seksleven
volgens bb tenminste
blu-ray heb ik niet, PS3quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, maar ik zou er geen blu-ray via mijn PS3 mee kunnen bekijken en geen 1080p films/series via mijn PC
Dan moet je ff je bittorent client uitzettenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
Ik wil mn Download map netjes opruimen en nu is er 1 bestand dat niet wil verplaatsen, grrr...
Nee, het is een rapidshare download en al een paar maanden oud. Hij gaat gewoon berekenen hoe lang het duurt en dat houdt nooit opquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bittorent client uitzetten.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Welnee, met de tv aan kan je nog een beetje zien wat je aan het doen bent.
Camera erop aansluitenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien in de tv als ie aan staat?
Precies, maar daar zit nu ons nisjequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar kun je de spiegel toch ook voor gebruiken
over flightforum sjonnies gesprokenquote:
Een tv geeft licht weetjewel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets zien in de tv als ie aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |