Euhm, in Zuid Limburgquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Zuid is mooiEn dan vooral de oudere dorpjes
Nou, nee ik woon niet in vijlenquote:
Jammer. Mooi dorpje. Ik ben er altijd met veel plezier met vakantie geweest.quote:
Ik ken het eigenlijk helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Mooi dorpje. Ik ben er altijd met veel plezier met vakantie geweest.
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ken het eigenlijk helemaal nietligt in de buurt van maastricht fso?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.
Ah, nou daar woon ik een half uurtje van af denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n 15/20 km ten oosten van Maastricht. Net voor Vaals. klein dorp met een goed hotel (Vijlerhof) en een paar goede kroegen.
quote:
Whehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwets. Alleen naar binnen stappen en aan het eind van het bezoek met vrienden voor het leven naar buiten gaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah, nou daar woon ik een half uurtje van af denk ikBen je ook naar maastricht geweest?
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.quote:
Joah, na een middagje winkelen gaan we ook altijd op een terrasje zitten daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het vrijthof geweldig. Het mooiste plein met kroegen.
Maar jij woont niet in Maastricht?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Joah, na een middagje winkelen gaan we ook altijd op een terrasje zitten daar.
Joah maar venray is ook al weer heel wat anders.. In het zuiden heb je snel een 'limburgs' gevoel. En carnaval is idd gewoon top hierquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.
Heb altijd gezegd dat ik naar Nijmegen verhuis.
Maar carnaval vieren kunnen we wel
Neeh, een kwartiertje ervan afquote:
Echt niet.quote:
Gulpen?quote:
Wat is er bijzonder aan Nijmegen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Whehe ik moet zeggen dat ik niet zoveel op heb met Limburg.
Heb altijd gezegd dat ik naar Nijmegen verhuis.
Maar carnaval vieren kunnen we wel
Nah, dan zeg ik het ook maar gewoon:quote:
Ik heb het niet over Venrayquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ben daar op 11/11 geweest. En het plein was compleet leeg! (1900 uur).
Of ze stoppen met feesten na zessen of ze kunnen niet tegen drank en liggen dan al op bed.
Mooie stad, mooie gebouwen. Oudste stad van NL trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Venray![]()
EN met 11/11 is het sowieso bagger.![]()
Zowat alleen die arrogante ballen die bij de Raad van Elf zitten of bij de Carnavalsvereniging
Elsloo, naast het vliegveld?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, dan zeg ik het ook maar gewoon:
Elsloo, klein dorpje. De gemeente stein is wat beter bekend denk k.
Laat me raden: uit de Randstad ontsnapte studenten die in Nijmegen bivakkeren en vervolgens nog een andere schuilplaats zoeken voor hun genot/gelag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Venray![]()
EN met 11/11 is het sowieso bagger.![]()
Zowat alleen die arrogante ballen die bij de Raad van Elf zitten of bij de Carnavalsvereniging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |