quote:
Ga jij ook al slapen?quote:
quote:
Gelukkig!quote:
quote:
Aangezien die al ligt te slapen ben je tot 0600 dus veilig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]ik ben nog niet moe.. dus tot pap boven komt zeuren ben ik veilig
Nou die zit nog benedenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien die al ligt te slapen ben je tot 0600 dus veilig.
Zit hij te wachten tot jij gaat slapen?quote:
Neuh, tv te kijken.. Hijs niet moe.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit hij te wachten tot jij gaat slapen?
Kom nou, die zit al te knikkebollen voor de tv en te wachten tot jij gaat slapen.quote:
Of hij hoeft morgen niet te werken en geniet daarom van een avondje laat opblijven?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom nou, die zit al te knikkebollen voor de tv en te wachten tot jij gaat slapen.
Gaat hij dan wel eens slapen voor jij slaapt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of hij hoeft morgen niet te werken en geniet daarom van een avondje laat opblijven?
Geen idee, volgens mij is hij net naar bed gegaan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat hij dan wel eens slapen voor jij slaapt?
Dan ben je veilig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is hij net naar bed gegaan..
W8
Ja hoorhij ligt te maffen
Neeh johquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben je veilig.
Anders had je om dat te testen heel hard "tuurlijk mag jij mijn tieten zien" moeten roepen.
Als hij wakker was had hij heel snel boven gestaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh johdan had hij uit verwarring mij het raam uitgeknuppelt denk ik.. en dat ie zich pas daarna realiseerd dat hij niet de jongen eruit heeft gewerkt
het was best serieus..quote:
quote:
Zuidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef Szura het volgende:
[..]
![]()
Maruh Tanja, waar is ergens in Limboland![]()
Noord, midden, zuid?
In Vijlen?quote:
Daar zijn tenminste fatsoenlijke heuvels.quote:
Waar de fok! ligt dat?quote:
Zuid is mooiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar zijn tenminste fatsoenlijke heuvels.
In noord hebben ze niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |