Ja dat is waar maar ik blijf er wel optimistisch door. Ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen met dat soort dingen weet je dat het binnen twee uur na aanvang is.
Oh, maar dat komt het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik blijf er wel optimistisch door. Ik ga er nog steeds vanuit dat het goed komt.....
Jullie en ik ook zullen allen iets langer moeten wachten....quote:
Dat maakt het nog spannender.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie en ik ook zullen allen iets langer moeten wachten....
Ja ik zie de speelfilm al.... met Audrey Tautou als kassameisje en Hugh Grant die mij speelt..... A Supermarket Romance...quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat maakt het nog spannender.![]()
En des te blijer zullen ook wij zijn als alles op zijn pootjes terecht komt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik zie de speelfilm al.... met Audrey Tautou als kassameisje en Hugh Grant die mij speelt..... A Supermarket Romance...
Daarom heb ik de rechten al verkocht. Jij wordt gespeeld door Colin Farrell.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Het belangrijkste is dat ik dan tenminste "Pics!!" kan roepen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom heb ik de rechten al verkocht. Jij wordt gespeeld door Colin Farrell.
Doeiquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga me maar sportief laten gelden in het park . Misschien fietst ze wel langs.....![]()
Tot morgenavond
Ik ben hier nog geen del tegengekomen maar ik vind het een goed idee dat de OP iets schoner gaat worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel.
In de OP deel 600 t/m 649 schrappen. We zijn weer een paar deltjes verder en ik zie het nut van zoveel historie niet in de OP.
En goedenavond.
Is dat zo!? Vertel! Pics!!!quote:
Wat voor info denk je aan?quote:oh, nog een voorstel voor de OP: weten jullie die rij icoontjes nog, dat de users gewoon achter elkaar staan in de OP? Als we daar nou een lijstje onder zetten met een beetje info ofzo per user? Hoeft niet heel serieus, maar dan heb je wel bv de verjaardagen info en tegelijkertijd is het wat frisser - en makkelijk te bewerken, wat echt een pre is
quote:
Wat iedereen zelf wil dusquote:Wat voor info denk je aan?
Ah.quote:
Spooks is een aanrader.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah ik volg op het moment geen enkele serie meer, en de series die ik keek zijn met vakantie of gestopt
Hele nieuwe OP dan maar? Ik vind alles best, als die deeltjes maar in de wiki terecht komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel.
In de OP deel 600 t/m 649 schrappen. We zijn weer een paar deltjes verder en ik zie het nut van zoveel historie niet in de OP.
En goedenavond.
Nou Etcie, je leest het. Aan de bak!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hele nieuwe OP dan maar? Ik vind alles best, als die deeltjes maar in de wiki terecht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |