We zullen het zienquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt ook allemaal wel goed.![]()
Nee. Geen plannen voor vanavond.
Misschien dat ik met een goed boek op de bank kruip.
Ik denk dat ik ga beginnen met "Te gast bij de Ayatollah". Gaat over de ervaringen van de Amerikanen die in de ambassade in Teheran zaten tijdens de gijzeling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zullen het zien
klinkt goedik ga precies hetzelfde doen, lekker beetje chillen
welk boek ben je aan het lezen? Ik kan de komende maand ook weer lekker onbezorgd gaan lezen
Oh shit, vanavond mag ik weer kiezen: De Canvascrack of Twee Voor Twaalf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt ook allemaal wel goed.![]()
Nee. Geen plannen voor vanavond.
Misschien dat ik met een goed boek op de bank kruip.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Pepermunt schijnt een heilmiddel te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duizelig?
Nee, is denk ik gewoon mijn om-de-zoveel-maands-verkoudheid...
Oh?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pepermunt schijnt een heilmiddel te zijn.
Goed idee. Deed ik vroeger heel vaak.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Slapen met een door midden gesneden ui naast je hoofdkussen helpt ook
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De kat krijgt z'n brokken nu helemaal niet meer weg en blikvoer is ook al lastig![]()
En ik heb voor de rest gewoon een ontzettende kutdag![]()
Straks de onderwaterwereld van Vinkeveen maar even onveilig maken, lekker 3 kwartier niks aan mn kop
Nee, daar ga ik zeker niet te lang mee wachten, misschien morgen maar doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat begint wel erg sneu voor zo'n beestje te worden dan.........
Niet te lang wachten met de dierenarts bellen, ookal is dat een kutbeslissing
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
De kat krijgt z'n brokken nu helemaal niet meer weg en blikvoer is ook al lastig![]()
En ik heb voor de rest gewoon een ontzettende kutdag![]()
Straks de onderwaterwereld van Vinkeveen maar even onveilig maken, lekker 3 kwartier niks aan mn kop
Teller staat nu op 1029 inschrijvingen, maar er komen nog genoeg dagjesmensen/weekendmensen/laatstemoment mensen vaakquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel bezoekers trekt Campzone eigenlijk?
Ik heb nog aan je gedacht trouwens toen ik een paar weken terug langs Best kwam met de trein
Ik weet niet of je dat wilt, maar dierenartsen komen ook aan huis als je dat vraagt he.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik zeker niet te lang mee wachten, misschien morgen maar doen
Ik denk dat een van ons maar met hem naar de dierenarts gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wilt, maar dierenartsen komen ook aan huis als je dat vraagt he.
En dus heeft onze kat een spuitje gekregen toen ie zoals altijd na het eten lekker bij mn moeder op schoot lag![]()
Het zit je niet mee zeg.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer niet..... nu pas zaterdag weer een kans.....morgen heel de dag op pad.....
Ach ik heb veel rom-coms gezien en meestal lijkt het een kwartiertje voor het happy end ook zuur te worden maar dan wordt het ineens suikerzoet!quote:
Alleen met dat soort dingen weet je dat het binnen twee uur na aanvang is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb veel rom-coms gezien en meestal lijkt het een kwartiertje voor het happy end ook zuur te worden maar dan wordt het ineens suikerzoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |