Ja das waarquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen roddels? Da's de waarheid.
Ik wist niet in hoeverre je dat nog gevolgd hadquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dat moet een grapje zijn
![]()
![]()
@ MaJo: dat eerste was al min of meer zo toen ik weggingEn dat tweede:
Ah, de tamtam heeft zijn werk dus weer gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja das waarmaar neem maar aan dat het als een lopend vuurtje door mijn vriendinnengroep gaat
![]()
En morgen ga je 'm laten keuren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja das waarmaar neem maar aan dat het als een lopend vuurtje door mijn vriendinnengroep gaat
![]()
Uhuhquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de tamtam heeft zijn werk dus weer gedaan.
Dat is eigenlijk wel het doel van morgenavond jaquote:
Ik heb de lijsten al klaargelegd. Irien gaat vanavond het ondervragingsijzer nog even slijpen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel het doel van morgenavond ja![]()
quote:
Tuurlijk. Geen ongeregeldheden te melden op dit moment.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi C4! Alles goed? Jij houdt de boel hier in de gaten?
Dan doe je het goed. Modje worden?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
Tuurlijk. Geen ongeregeldheden te melden op dit moment.
Nee dank je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan doe je het goed. Modje worden?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn paper ingeleverdmijlpaal!
er valt echt zo'n last van mijn schouders
![]()
![]()
nu lekker genieten van de vrijheid. Vandaag en morgen lekker vrij
Ik ben een hele tijd mod geweest op een ander forum. Ik was meer tijd kwijt met scheidsrechter spelen dan dat ik zelf plezier kon hebben.quote:
Een 8 of hoger, komt wel goed dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef MaJo het volgende:ik ben echt te blij
nu het cijfer nog afwachten
Laten we het hopen! Maak me ook niet heel erg zorgen, meer om die hertentamensquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Maak me ook niet heel erg zorgen, meer om die hertentamens
nog plannen voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |