Da's balen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:47 schreef TradeMarkie het volgende:
m'n tripje naar Gent gaat niet door
Ja, nu eens kijken of ik iemand anders kan vinden die ook een paar dagen weg wil, want ik wil er echt nog wel ff tussenuitquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens een deels ingevulde lijst in het stemtopic geplaatst
Ze is er deze week niet....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
Het kassameisje (Hoe is het met mr_ano en de zijne afgelopen?) van de AH herkende me nog van voorgaande jaren
Even lekker mee staan kletsen
Dat hoopt mr_a wel, want het alternatief is dat ze hier mee leest en hem ontwijkt.quote:
Of tijdelijk verplaatst naar de ochtendshift......quote:
Laatste roddel was dat jij mogelijk mijn kassameisje was en dat je na het zien van mijn foto ontslag had genomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel de tijd van het jaar voor vakantieValt vast wel mee
En ik heb niks teruggelezen, dus heb ik nog iets anders gemist? Roddels?
Dat ik een vriendje heb?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Het is wel de tijd van het jaar voor vakantieValt vast wel mee
En ik heb niks teruggelezen, dus heb ik nog iets anders gemist? Roddels?
Dat zijn toch geen roddels? Da's de waarheid.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik een vriendje heb?![]()
![]()
![]()
en mijn paper af is
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatste roddel was dat jij mogelijk mijn kassameisje was en dat je na het zien van mijn foto ontslag had genomen.
Ik hoop het wel. Het was wel toevallig ik ga maandag daar heen en ze is er niet en jij ook niet.....quote:
Jij was niet online....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Het was wel toevallig ik ga maandag daar heen en ze is er niet en jij ook niet.....![]()
![]()
Je scant wel veel...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Iedereen hier weet toch wel dat ik geen baantje heb
Ook geen interesse in mijn spoorboekje?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Oh dan is het gerucht nu dus officieel niet waar!quote:
Maar het is wel leuk om zo'n roddel in de wereld te helpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik trein nog minder dan dat ik scanquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook geen interesse in mijn spoorboekje?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh dan is het gerucht nu dus officieel niet waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |