Jup, naast t vliegveld van beekquote:
De (ex luchtmacht) kazernes. Ik heb er mijn basisopleiding voor de Luchtmacht mogen volgen.quote:
Daar vertrek k altijd als k met de trein gaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mooi aanknopingspunt, ik ken toevallig station Beek-Elsloo.
Nee gewoon lokaal volk met een mutsje en een carnavalsjas dat denkt dat het dan meer is dan anderenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat me raden: uit de Randstad ontsnapte studenten die in Nijmegen bivakkeren en vervolgens nog een andere schuilplaats zoeken voor hun genot/gelag?
Zit café Os Heim daar niet?quote:
Idd, ik moet altijd opzij als ze langskomen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee gewoon lokaal volk met een mutsje en een carnavalsjas dat denkt dat het dan meer is dan anderen![]()
Die hele carnavalsvereniging moet ik niks van hebben. Stelletje arrogante mensen
Ja die foto zou zo hier gemaakt kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:59 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Idd, ik moet altijd opzij als ze langskomen.
Onze raad van 11:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:00 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen ideeBen niet zo heel bekend met de café's hier..
Ik weet hier alleen het trefpunt en de dikke sjtein te liggen.
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.
Oefening jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Os Heim, daar heb ik een paar keer zitten zuipen toen we in de omgeving op oefening waren.
Zou best kunnen!? Ik weet het wel zeker. Een flinke kater had ik de dag er na.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Oefening ja![]()
Zeker training voor de rechterarm, van de tafel naar de mond
Truste Tanjaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |