Watte?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt flink wat gemist lijkt me.
Helemaal op de hoogte van de film, jouw rol en jouw poster?
Nee dat misschien volgend jaar maar deze gasten waar wij het mee aan de stok hadden zijn een kampersploeg.... Hele nare lieden.....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nu heb je messen en geweren nodig?
Even terug lezen... jij bent gecast als villain samen met victorinox ben je een messenwerpers duo.....quote:
Kampers... oeh bah... Tuigquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat misschien volgend jaar maar deze gasten waar wij het mee aan de stok hadden zijn een kampersploeg.... Hele nare lieden.....
Ik had daarom al expres wat jongens gevraagd uit de sportschool om mee te gaan.... maar dan loopt het nog uit de hand....quote:
Hahah, vind je het raarquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had daarom al expres wat jongens gevraagd uit de sportschool om mee te gaan.... maar dan loopt het nog uit de hand....
Nee wel jongens gevraagd van wie ik weet die alleen rammen als er geramd moet worden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, vind je het raarDie gaan graag op de vuist
![]()
Kan het niet vinden...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Even terug lezen... jij bent gecast als villain samen met victorinox ben je een messenwerpers duo.....
First page.....quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was een toernooi..... maar helaas zijn we beide gediskwalificeerd...... Omdat ik me onsportief had gedragen had ik de lont in het kruitvat gestoken.
Nee hoor dat durfde ze niet.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch geen blauw oog he? Kan je morgen niet echt indruk maken op je kassameisje (wel gaan he...)
Ik ga morgen naar Walibi!!!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor dat durfde ze niet.....
Uiteraard!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat wel even weten hoe het ging bij de kassa???
Slaap lekker!
Ik zou ook willen opteren voor een zwart wit film met enkele kleur elementen erin......quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ben bezig met het bedenken van een visuele stijl. Die moet ik eigenlijk al weten voor ik verder ga met schrijven.
Ik denk aan bijvoorbeeld iets a la Sin City, of 300, of iets dergelijks. Heb wel iets leuks (iets nieuws) in mijn hoofd, maar dat ga ik hier nog niet aan de grote klok hangen
Schindler's list?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou ook willen opteren voor een zwart wit film met enkele kleur elementen erin......
Generaal van Baal haalt op zeker de endcredits.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Schindler's list?
Waarom niet een tekenfilm/animatie, dan maakt het niet uit hoe lelijk ik ben(of ben ik er al uitgeschreven?
)
Gezien ja maar ze zat in de personeelsruimte..... ik zag haar zitten toen de deur even open ging.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben ook blij met een special thanks to:![]()
Heb je je kassameisje nog gezien, of beter nog gesproken?
Zo schiet het natuurlijk niet op hequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien ja maar ze zat in de personeelsruimte..... ik zag haar zitten toen de deur even open ging.....
Kijk je nooit RomCom's ? Gaat het ook precies zo.... boy meets girl.... boy likes girl but has some obstacles to win.... boy might lose girl but in it all work out in the end....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo schiet het natuurlijk niet op he
Ik hoop voor je dat de film snel aan zijn goede einde komt danquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk je nooit RomCom's ? Gaat het ook precies zo.... boy meets girl.... boy likes girl but has some obstacles to win.... boy might lose girl but in it all work out in the end....
Ja ik ook!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de film snel aan zijn goede einde komt dan
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
We kunnen ook een situatie in scene zetten.
Ik ga naar die supermarkt, ze valt meteen voor mijn charmes, ik word handtastelijk en te gretig, zij huilen, jij to the rescue !
The End.
Waarom krijgt ze geen rol als Mr. A's love in de film, misschien dat ze dan de hint snaptquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef Patch het volgende:
We kunnen ook een situatie in scene zetten.
Ik ga naar die supermarkt, ze valt meteen voor mijn charmes, ik word handtastelijk en te gretig, zij huilen, jij to the rescue !
The End.
Dan denk ik dat ze dat ik Ron Jeremy ben denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Of je stapt op haar af... "Ik ben producer en acteur van een film in pre-productie, wil je een kleine rol daarin? Of een grote in mijn leven?"
Ron Jeremy for president!!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ze dat ik Ron Jeremy ben denk ik.
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschorenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ron Jeremy for president!!!
Maarre, ben je ook zo klein dik en ongeschoren dan?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Patch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschoren
Wel dik en klein dus?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:10 schreef Patch het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Ron is mr_anonimous wel geschoren
Last van chloor.... hele dag in het zwembad geweest......quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef Patch het volgende:
Veel schrijffouten in je posts mr_anonimous.... Niet van jou gewoon...
Gezopen?
Dik een beetje. Weer gekomen sinds ik gestopt ben met roken... ik ben 1,75.... Is dat klein?quote:
Ik zeg nee, anders ben ik ook kleinquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dik een beetje. Weer gekomen sinds ik gestopt ben met roken... ik ben 1,75.... Is dat klein?
Ja op zich wel maar ik heb nu ook geen baan.... helaas en dan merk je toch dat je wat extra beweging te kort komt... vanaf morgen ga ik lopend boodschappen doen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Neuh, 1,75 is zeker niet klein. Ik ben niet veel langer, maar vind dat zeker niet klein.
Stoppen met roken is, goed, Nou wat meer sporten dan gaan die kilo'tjes erook wel weer af toch?
Oeh, sportief op weg naar scheetje to bequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja op zich wel maar ik heb nu ook geen baan.... helaas en dan merk je toch dat je wat extra beweging te kort komt... vanaf morgen ga ik lopend boodschappen doen!
Ja misschien dat ze me dan wel helemaal sexy vind!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Oeh, sportief op weg naar scheetje to be
Wie kan er nou een licht zwetende hormoonbom genaamd Mr. A nou weerstaan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52
schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze me dan wel helemaal sexy vind!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie kan er nou een licht zwetende hormoonbom genaamd Mr. A nou weerstaan...
Dan zeg jij natuurlijk: Kun je me ze niet even aanwijzen. En als ze dan met je meegelopen is zeg je: Welke vind jij het lekkerst ruiken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze zegt heel lief... de deoderant is in de aanbieding.
De mooie opening lines komen wel voorbij vanavond zeg.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zeg jij natuurlijk: Kun je me ze niet even aanwijzen. En als ze dan met je meegelopen is zeg je: Welke vind jij het lekkerst ruiken?
Ik wacht tot jij ze geprobeerd hebt, dan ga ik ze zelf uitproberen. (als het resultaat positief is)quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mooie opening lines komen wel voorbij vanavond zeg.....
Ah eerst even wachten of ik geen busje pepperspray in mijn gezicht gespoten krijg....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij ze geprobeerd hebt, dan ga ik ze zelf uitproberen. (als het resultaat positief is)
Of een knietje op een strategische positiequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah eerst even wachten of ik geen busje pepperspray in mijn gezicht gespoten krijg....
Pijnlijk maar dan troost de gedachten wel dat ze mijn kloten in ieder geval wel heeft aangeraakt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Of een knietje op een strategische positie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |