Die was al dicht toen ik er wasquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet geweest... Hoorde dat pegasus weg gaat!
Vond je de poppen niet hoog genoeg?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Is de fatamorgana nog wel open? Ooit de boel daar op stelten gezet.....
Nee we waren uit de boot geklommen....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Vond je de poppen niet hoog genoeg?
Ja, die is nog open
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....quote:
Ja een pre-shooting party.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kan helaas vandaag en morgen niet meedoen met het script maar daarna waarschijnlijk wel
En ik hoorde iets van een meeting ?
echt niet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaren geleden dat ik in de Efteling was..... mis het ook niet echt.....
jaja, er hangen nu natuurlijk nog foto's van jou zo van: deze jongen nooooooit meer binnen laten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond de Efteling ook en daarom is mij school toen geband voor eeuwig....
oeh, echt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja een pre-shooting party.....
En? En? En?quote:
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....quote:
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer niet....nu pas zaterdag weer een kans....Morgen ben ik de hele dag met vrienden op pad....
Zo meteen wel...half uurtje.....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:25 schreef Patch het volgende:
[..]
hey het is donderdagavond, moet jij nu niet op stap?
ja... en ik ga zo weg... naar huis toe (45 min.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo meteen wel...half uurtje.....
Hij zal heus wel bedoelen 'over een half uurtje'.... de alcoholist....quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat zegt iedereen in het begin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |