Als je dat laatste met zekerheid kan zeggen zou ik alles uit de kast trekken. Dan is het eerste misschien nog niet waar, maar daar zorg je dan vanzelf wel voor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze mij net zo leuk vind als ik haar weet ik niet maar ze vind mij wel leuk.
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Als je dat laatste met zekerheid kan zeggen zou ik alles uit de kast trekken. Dan is het eerste misschien nog niet waar, maar daar zorg je dan vanzelf wel voor.
En als het niet lukt, dan weet je waar je aan toe bent. Maar daar gaan we niet vanuit
Dat is altijd een goed begin!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ze mij net zo leuk vind als ik haar weet ik niet maar ze vind mij wel leuk.
ze vroeg of ze hem mocht houden..... en ik zei nog ja ook.... Mijn mooie Muay Thai Jack.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed begin!
en in films geven ze die jacks altijd terug als de verkering over is... had je dat stuk film nou net niet gezien???
Heb je voor jezelf al onder woorden gebracht wat je dan wil vragen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....
ja, maar zeker niet te lang wachten!!! Dan is er iemand die het eerder probeert en als het hem lukt sla je jezelf voor je kop!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.... maar het hangt van het moment af.... Ik moet het juiste moment vinden om haar te vragen.....
Nee, hoor. Ik vind zoiets lelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Oeh die is mooi..... ik denk dat elke vrouw daar voor zou gaan....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ze vroeg of ze hem mocht houden..... en ik zei nog ja ook.... Mijn mooie Muay Thai Jack.....
Zou je niet eens de romantiek ervan in kunnen zien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vind zoiets lelijk.![]()
Net zoals tombolafan vind ik een kaartje leuker, maar Wa weer niet. Het blijft lastig.
Waaromstreeks moet ik naartoe?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen komen jullie allemaal mee en jullie roepen dat ik haar iets wil vragen... Ik ga dan met een rood hoofd naar haar toe en zeg dan ik vind je lief, wil je met me uit?
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Zou je niet eens de romantiek ervan in kunnen zien?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Morgen komen jullie allemaal mee en jullie roepen dat ik haar iets wil vragen... Ik ga dan met een rood hoofd naar haar toe en zeg dan ik vind je lief, wil je met me uit?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was ter vervanging van de echte (donker)rode roos. Die was niet houdbaar genoeg.. Zou je die wel zien zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.![]()
Wyccie je bent een rare af en toe....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met heel veel moeite. Ik vind het echt zo'n fout iets, die laser-engravings. Sorry.![]()
Okay!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik zou beginnen met; ik vind je leuk, wil je met me uit?
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het was ter vervanging van de echte (donker)rode roos. Die was niet houdbaar genoeg.. Zou je die wel zien zitten?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie je bent een rare af en toe....
Woei, anders had je toch wel even mijn denkbeelden wat betreft romantiek hard onderuit gehaaldquote:
Ik ben niet romantisch. Ben meer een man wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:56 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Woei, anders had je toch wel even mijn denkbeelden wat betreft romantiek hard onderuit gehaald
Slaapzequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga eens een dutje doen.... Tot straks
Ik ben het met je eens, een echte roos vind ik leuk, zo'n gegraveerde... tja, net iets te...quote:
Nog proficiatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, een echte roos vind ik leuk, zo'n gegraveerde... tja, net iets te...![]()
slaap lekker allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |