quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Inverted_World het volgende:
Hee damn, dit topic wordt te chaotisch. Kunnen de mensen die campzone tof vinden alsjeblieft even deze reactie quoten zodat ik ze vervolgens kan afzeiken?
Bij voorbaat dank.
Ow, ik heb vanmiddag in de zon liggen slapen. Op Campzone. En nog geen spelletje gespeeld. Dus ja, die nerds bestaan ook. Nu broodje doner halen! Dat hebben ze hier.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:48 schreef Inverted_World het volgende:
Hee damn, dit topic wordt te chaotisch. Kunnen de mensen die campzone tof vinden alsjeblieft even deze reactie quoten zodat ik ze vervolgens kan afzeiken?
Bij voorbaat dank.
Het is eigenlijk nog zieliger om te zien dat mensen zoals jij er ook daadwerkelijk op in gaan, dan ben je zelf net zo triestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef DaRk_DuDe het volgende:
't is vermakelijk om te zien hoe mensen hun tijd verneuken met het afzeiken van andere mensen, tijdens vakantie tijd, op het internet, op een openbaar forum nog wel
Grappig hoe iedereen zijn/haar ego probeert te boosten door anderen te kleineren. Of beter gezegd, dezelfde persoon 10x quoten met 2 smileys erachter zodat je bij de stoere Fokkers hoort, yeah!
Dus zoek een hobby, of je gaat daadwerkelijk naar Spanje achter de piemel zoekende wijven aan, dan besteed je je tijd tenminste nuttiger dan dat er nu gedaan wordt
Gast, ga dan gewoon naar een normale camping?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:20 schreef engessa het volgende:
[..]
Ow, ik heb vanmiddag in de zon liggen slapen. Op Campzone. En nog geen spelletje gespeeld. Dus ja, die nerds bestaan ook. Nu broodje doner halen! Dat hebben ze hier.
Hoi, ik ben Biels. Ik kom reageren. Ik begrijp wat je wilt zeggen. Je probeert een gevatte diss te maken door de zaken om te draaien en ons de nerds te maken. Wij, die gewoon even een topic aanmaken en hierop reageren. Ik weet niet wat jouw mentale capaciteiten zijn, maar hier heeft de gemiddelde fokker geen uren voor nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef InjecTioN het volgende:
Heerlijk, al die kansloze FOK-mensen die hier staan te spammen dat een LAN niets is, en wij geen leven hebben, terwijl zij juist de mensen zijn die daadwerkelijk langer achter hun computer zitten en tenslotte alleen maar op het internet zitten te zoeken naar onderwerpen op nieuwssites en fora om zo reacties te plaatsen zodat mensen zich zo snel mogelijk slecht over hunzelf te voelen.
Nee tuurlijk, je komt niet naar Campzone om te gamen. Je komt om lekkere sletjes te hosselen en muziek te luisterenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef InjecTioN het volgende:
Ofwel, het is hier gewoon erg leuk! Ik kijk soms even op mijn computer om soms even andere muziek op te zetten, en even mijn mail te checken enzo. Daar naast speel ik lekker gitaar/drums hier op campzone, dus dat is weer heel wat anders.
Nutteloze mensen als wij? Ik draag meer bij aan de maatschappij dan dat pauperwebdesign van jou ooit zal doen, dus begin niet over nutteloos. En achter je rug om? Het staat op internet, het domein van fucking Campzone. Misschien omdat het niet op tweakers staat is het achter je rug om, bedoel je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef InjecTioN het volgende:
Ik weet dat ik nutteloze mensen zoals jullie niet van mening kan veranderen, maar ik hoop dat ik jullie idiote misschien een beetje aan het denken gezet heb. Het is natuurlijk heerlijk om mensen af te kraken, en nog leuker als het achter iemands rug is. Daarom is het voor de afgekraakte mensen altijd leuk om erachter te komen als het gebeurt. voornamelijk omdat mensen die afgekraakt worden de afkrakers heerlijk kunnen uitlachen. Die hebben geen leven, en helaas een ideaal in hun hoofd waarbij ze zelf nog niet eens bij in de buurt kunnen komen.
Het kan je geen zak schelen, daarom kom je met een betoog van H.P. Lovecraft jaloers op zou zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:01 schreef InjecTioN het volgende:
Oja, het kan mij trouwens geen zak schelen wat jullie zeggen. Ik vindt het namelijk ook gewoon leuk om jullie helemaal af te kraken omdat ik jullie asociale persoonlijkheden niet neem zoals ze zijn, net zoals jullie dat graag bij mensen doen die een levensstijl hebben die wel werkt voor de rest van de samenleving (in tegenstelling tot die van jullie natuurlijk waarbij zoiets helemaal niet zal gaan).
Helaas... jullie soort afkrakende mensen is geen aanwinst voor deze samenleving.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Biels het volgende:
Niks mee te maken wat jij wel en niet zegt. Je doet blijken dat iedereen die het niet accepteert de tyfus kan krijgen, terwijl jij niet accepteert dat iemand iets niet accepteert. Dientengevolge moet je niet zo janken met je altobek en vooral op Campzone blijven, maar niet komen huilen hier over hoe leuk het wel niet is en dat we jullie moeten respecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
'Jah'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ga je ook nog inhoudelijk hierop in of blijft het bij de welbekende "wat je zegt ben je zelf"-retoriek, verrassend vaak gebruikt door lelijke alto's op campzone die stiekem proberen anderen af te zeiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:
Vind je het jammer dat niemand met je mee wou?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ga je ook nog inhoudelijk hierop in of blijft het bij de welbekende "wat je zegt ben je zelf"-retoriek, verrassend vaak gebruikt door lelijke alto's op campzone die stiekem proberen anderen af te zeiken?
Ik ben er voor de controle!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:54 schreef zomgmoz het volgende:
Tim Kuik op campzone
niet illegaal muziek en bestanden uitwisselen he
val kapot met je graforganisatie kanker nsber nazi incest gedrocht met je breintumor contactgestoorde uit de samenleving geweerde copyright jostie smerige dierenverkrachter met je aids nageslacht wat je niet hebt omdat je zaad weggerot is net als je ballen en zit je daar op kankerzone aids aids aids in jouw bloedbaan fag die je bent ik heb speciaal voor jou mac osx valkery gi joe harry potter windows 7 office 2007 adobe suite en prototype 8 keer gebrand en ga ze nu lekker verkopen 10 euro per stuk dat is 8x8x10 640 euro profit daar koop ik envloppen en antrax van zodat ik je lekker lang kan lastigvallen en mods laat dit gvd staan of je bent zelf n nsdap-erquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat niemand met je mee wou?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
val kapot met je graforganisatie kanker nsber nazi incest gedrocht met je breintumor contactgestoorde uit de samenleving geweerde copyright jostie smerige dierenverkrachter met je aids nageslacht wat je niet hebt omdat je zaad weggerot is net als je ballen en zit je daar op kankerzone aids aids aids in jouw bloedbaan fag die je bent ik heb speciaal voor jou mac osx valkery gi joe harry potter windows 7 office 2007 adobe suite en prototype 8 keer gebrand en ga ze nu lekker verkopen 10 euro per stuk dat is 8x8x10 640 euro profit daar koop ik envloppen en antrax van zodat ik je lekker lang kan lastigvallen en mods laat dit gvd staan of je bent zelf n nsdap-er
En dan noem je hem contactgestoordquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
val kapot met je graforganisatie kanker nsber nazi incest gedrocht met je breintumor contactgestoorde uit de samenleving geweerde copyright jostie smerige dierenverkrachter met je aids nageslacht wat je niet hebt omdat je zaad weggerot is net als je ballen en zit je daar op kankerzone aids aids aids in jouw bloedbaan fag die je bent ik heb speciaal voor jou mac osx valkery gi joe harry potter windows 7 office 2007 adobe suite en prototype 8 keer gebrand en ga ze nu lekker verkopen 10 euro per stuk dat is 8x8x10 640 euro profit daar koop ik envloppen en antrax van zodat ik je lekker lang kan lastigvallen en mods laat dit gvd staan of je bent zelf n nsdap-er
1 ik scheld graag op weekdieren met aids 2 neequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dan noem je hem contactgestoord!
!
!
Ps: Jij gelooft dat hij het echt is?![]()
Lief dagboek,quote:
of jouw opa is duits of je bent zelf ook n game autistquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Vandaag heb ik geleerd hoe ik kan quoten op Fok!Forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |