hardstikkequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef boskameel het volgende:
[..]Als Rugter binnenkomt en vraagt "Het gaat hier wel hardstikke los he", die kerel aan het begin die boos wordt, om die camera
!
Schitterend stukje inderdaad van die gefrustreerde nerdquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef boskameel het volgende:
[..]Als Rugter binnenkomt en vraagt "Het gaat hier wel hardstikke los he", die kerel aan het begin die boos wordt, om die camera
!
Nee hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heuj ja en dan zeker nerds uitlachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent Rutger niet
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Schitterend stukje inderdaad van die gefrustreerde nerd
Jullie zouden er perfect tussenpassen inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het lijkt me best grappig om met een paar KLB bazen er naartoe te gaan, tentje opzitten, kankerveel drank, hoeren laten komen...
Heel, heel, heel triestquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:28 schreef Saaaaab het volgende:
http://cz8nl.gameparty.net/forum/showthread.php?s=&postid=899604_________________________________________________________________________________
Haha ja moet je eens verder lezen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:20 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
[..]
Heel, heel, heel triest
En het taalgebruik daar: ijgenlijk
quote:hey .. ik heb op campzone 2007 mijn voetbal uitgeleend voor wat energy drink. Ik was al naar huis en was vergeten die voetbal terug te halen. Leeft die voetbal nog ? ik zou het vet vinden als ik hem nog terug zie hoeft niet persee maar zou wel wreed zijn
Zegt zoeen lelijk monster als jij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jullie zouden er perfect tussenpassen inderdaad
quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 11:24 schreef Juicyhil het volgende:
Heb ik over zitten twijfelen om er naartoe te gaan, is wel erg tof
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef RWest het volgende:
http://tweakers.net/gallery/29184/fotoalbum/?MapID=12577
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NIET IEDEREEN IS ZOALS JULLIE WIJ LOPEN TENMINSTE NIET MEE MET DE MASSA JULLIE NORMALE MENSEN ZIJN ZO STOM PFFF IK KAN ER ECHT NIET MEER TEGEN HOE STOM JULLIE ZIJN STELLETJE KUDDEDIEREN JULLIE ZIJN SLAVEN VAN DE OVERHEIDquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Ritmo het volgende:
Waar blijven de "niet iedereen is zoals jullie"-mensen?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN IS ZOALS JULLIE WIJ LOPEN TENMINSTE NIET MEE MET DE MASSA JULLIE NORMALE MENSEN ZIJN ZO STOM PFFF IK KAN ER ECHT NIET MEER TEGEN HOE STOM JULLIE ZIJN STELLETJE KUDDEDIEREN JULLIE ZIJN SLAVEN VAN DE OVERHEID
Afbeelding gerelateerd, ik ben het.
[ afbeelding ]
Kamperen is voor kampers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga jij niet heen?
Kun je lekker kamperen en fokken tegelijk, kom je ook nog eens buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |