abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71506756
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef DaRk_DuDe het volgende:
't is vermakelijk om te zien hoe mensen hun tijd verneuken met het afzeiken van andere mensen, tijdens vakantie tijd, op het internet, op een openbaar forum nog wel
Grappig hoe iedereen zijn/haar ego probeert te boosten door anderen te kleineren. Of beter gezegd, dezelfde persoon 10x quoten met 2 smileys erachter zodat je bij de stoere Fokkers hoort, yeah!

Dus zoek een hobby, of je gaat daadwerkelijk naar Spanje achter de piemel zoekende wijven aan, dan besteed je je tijd tenminste nuttiger dan dat er nu gedaan wordt
whehehehe, je bent gepoond door jezelf
"Those unforgettable days, for them I live"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:01:50 #232
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_71506821
En nog eens 2 reacties binnen 2 minuten zonder argumenten.
Nuff said, truste! *zwaai*
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:02:56 #233
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71506841
Mensen die Jan-peter Janssen heten
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71506919
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef DaRk_DuDe het volgende:
't is vermakelijk om te zien hoe mensen hun tijd verneuken met het afzeiken van andere mensen, tijdens vakantie tijd, op het internet, op een openbaar forum nog wel
Dat doe jij nu toch ook?
quote:
Grappig hoe iedereen zijn/haar ego probeert te boosten door anderen te kleineren. Of beter gezegd, dezelfde persoon 10x quoten met 2 smileys erachter zodat je bij de stoere Fokkers hoort, yeah!
Ga je nu een beetje ontkennen dat 't een zielige post is?
quote:
Dus zoek een hobby, of je gaat daadwerkelijk naar Spanje achter de piemel zoekende wijven aan, dan besteed je je tijd tenminste nuttiger dan dat er nu gedaan wordt
Sorry, maar aangezien je een nerdje bent is dit waarschijnlijk nieuwe info voor je: De sportclubs en uitgaansgelegenheden zijn meestal pas in het weekend open/drukbezocht.
pi_71506926
EDIT: oeps, verkeerde knop gedrukt
pi_71507005
Wheheh altijd leuk als ze ons komen opzoeken Maakt een topic altijd net even wat genialer.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:38:53 #237
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_71507319
Echte bazen gaan naar evoke.eu

Demo scene party zonder lamme gamers en met kolsch bier

Groetjes uit keulen
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_71507369
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef DaRk_DuDe het volgende:
En nog eens 2 reacties binnen 2 minuten zonder argumenten.
Nuff said, truste! *zwaai*
Jij zit zeker zelf ook in zo'n belachelijk tentje
pi_71507427
Hee damn, dit topic wordt te chaotisch. Kunnen de mensen die campzone tof vinden alsjeblieft even deze reactie quoten zodat ik ze vervolgens kan afzeiken?

Bij voorbaat dank.
It's you my love, you who are the stranger
pi_71507533
Ik verheug me nu al op Campzone #2
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')