Is dat niet een soort van click2buy achtig iets? Zij hebben dus geen systeem waarbij je geld kunt betalen en vervolgens je artikel kunt downloaden. Als ik niks gemist heb op die sitequote:Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
Is moneybookers/NetEller e.d. geen optie? via die systemen kan je het laten overschrijven naar je eigen rekening later.
ja daar heb je wel gelijk in, zo'n 'soort' iets is het wel inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is dat niet een soort van click2buy achtig iets? Zij hebben dus geen systeem waarbij je geld kunt betalen en vervolgens je artikel kunt downloaden. Als ik niks gemist heb op die site
Hmmz, niet helemaal wat ik zoek. Aangezien het een stuk lastiger is om dit werkend te krijgen, het moet echt zo makkelijk mogelijk zijn. Zoals bovenstaande tips, maar die vond ik beide niet echt fantastisch eruit zien. Maar blijkbaar is dat een beetje de tendensquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ja daar heb je wel gelijk in, zo'n 'soort' iets is het wel inderdaad.
Alleen bijv. Moneybookers heeft ook een gateway beschikbaar
Ik bedoel het daadwerkelijke betaalschermpje, dat design, dat vind ik wanstaltigquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Thoorn.nl het volgende:
Je hebt echt niet overdreven veel skills nodig om het bij Mollie mooi te integreren in je website. Als je bij Mollie kijkt bij het kopje "Documentatie" staat daar "Tip: onderaan de pagina vind je voorbeelden voor verschillende programmeertalen.". Daar kan je dan een voorbeeldscript downloaden, en kan je dat mooi integreren in je website. Bijna 0 aan programmeerwerk.
Ah, zo. Dat is ook redelijk makkelijk aan te passen. Bij het kopje "Micropayments" klik je op de micropayment die je reeds aan hebt gemaakt, dan klik je op "Wijzig", "Volgende", "Volgende", "Volgende", totdat je bij stap 4 komt, de opmaak. Dan klik je bij het kopje "Of kies een eigen CSS bestand" op "Meer informatie", dan op "CSS bestelscherm voorbeeld". In dat voorbeeld staat de link:quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik bedoel het daadwerkelijke betaalschermpje, dat design, dat vind ik wanstaltigEn om dat te veranderen, heb je wel programmeerkennis nodig toch? Het simpelweg standaard knip en plak werk is geen kunst aan nee
Dat scheelt best wel ja inderdaad, ook daar eens even goed rondlezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Thoorn.nl het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja. Bij TargetPay duurt het alleen iets langer eer je je geld ontvangt. Bij Mollie is dat 7 dagen na het einde van de maand, en bij TargetPay is het 30 dagen na het einde van de maand.
Die is net als Mollie van de Stash holding.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:57 schreef mrfool het volgende:
ook een grote jongen;
http://www.zaypay.com/public/en/docs/overview
Dat klopt, maar ik maak uit de OP uit dat TS wat moeite heeft met het gebruiksgemak (of het gebrek eraanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Die is net als Mollie van de Stash holding.![]()
Dat maakt voor paypal toch niets uit? Ik heb regelmatig dingen met paypal betaald die ik vervolgens kon downloaden. En de asielactie hiero maakt er ook gebruik van, daar staat dus zelfs helemaal niets tegenover.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:58 schreef wapwip het volgende:Het gaat hier voor alle duidelijkheid dus om zaken die via internet te versturen zijn, dus paypall is niet erg handig aangezien er niks per post te versturen valt.
Paypal heeft (naar mijn weten) geen systeem waarbij je bijv een sms stuurt naar een nummer, je een code terugkrijgt en vervolgesn dmz die code in te voeren iets kunt downloaden. Paypal is wel handig als het over donaties gaat inderdaad. Maar voor micropayments dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef anboni het volgende:
[..]
Dat maakt voor paypal toch niets uit? Ik heb regelmatig dingen met paypal betaald die ik vervolgens kon downloaden. En de asielactie hiero maakt er ook gebruik van, daar staat dus zelfs helemaal niets tegenover.
Is targetpay een stuk moeilijker dan? Aangezien ik die ook wel interessant vondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik maak uit de OP uit dat TS wat moeite heeft met het gebruiksgemak (of het gebrek eraan) van Mollie... Volgens mij is het met Zaypay makkelijkere om de micropayments service in je eigen website te integreren, dus dan zou het voor TS wel een goede optie zijn
Ah, da's al 'n ander argumentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef wapwip het volgende:
[..]
Paypal heeft (naar mijn weten) geen systeem waarbij je bijv een sms stuurt naar een nummer, je een code terugkrijgt en vervolgesn dmz die code in te voeren iets kunt downloaden. Paypal is wel handig als het over donaties gaat inderdaad. Maar voor micropayments dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |