abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71447284
Ik maak op het moment gebruik van mollie, opzich een prima werkend iets, máár zonder de nodige skills zit je vast aan het design van mollie, en dat ziet er niet echt fantastisch gelikt uit. En ik wil graag als ik dingen te koop aanbied, men het ook met enige zekerheid kan kopen.

Vroeg me dus af, zijn er andere gratis of goedkope varianten van bedrijven zoals mollie, met andere woorden bedrijven die een service aanbieden waarbij je micro-payments kunt integereren op je website? Het gaat hier voor alle duidelijkheid dus om zaken die via internet te versturen zijn, dus paypall is niet erg handig aangezien er niks per post te versturen valt.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:29:06 #2
191838 mrfool
Why so serious?
pi_71447671
targetpay misschien iets? https://www.targetpay.com/info/checkout
pi_71450681
Het is zeker een alternatief, maar ik vind het design van de betaalschermen nou niet echt fantastisch. Dus, nog meer?
pi_71464440
Dolle boel hier zeg
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:57:19 #5
191838 mrfool
Why so serious?
pi_71465562
Is moneybookers/NetEller e.d. geen optie? via die systemen kan je het laten overschrijven naar je eigen rekening later.
pi_71465610
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:24 schreef Elmostyle het volgende:
Is moneybookers/NetEller e.d. geen optie? via die systemen kan je het laten overschrijven naar je eigen rekening later.
Is dat niet een soort van click2buy achtig iets? Zij hebben dus geen systeem waarbij je geld kunt betalen en vervolgens je artikel kunt downloaden. Als ik niks gemist heb op die site
pi_71465646
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:26 schreef wapwip het volgende:

[..]

Is dat niet een soort van click2buy achtig iets? Zij hebben dus geen systeem waarbij je geld kunt betalen en vervolgens je artikel kunt downloaden. Als ik niks gemist heb op die site
ja daar heb je wel gelijk in, zo'n 'soort' iets is het wel inderdaad.
Alleen bijv. Moneybookers heeft ook een gateway beschikbaar
pi_71466148
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:27 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

ja daar heb je wel gelijk in, zo'n 'soort' iets is het wel inderdaad.
Alleen bijv. Moneybookers heeft ook een gateway beschikbaar
Hmmz, niet helemaal wat ik zoek. Aangezien het een stuk lastiger is om dit werkend te krijgen, het moet echt zo makkelijk mogelijk zijn. Zoals bovenstaande tips, maar die vond ik beide niet echt fantastisch eruit zien. Maar blijkbaar is dat een beetje de tendens
pi_71471816
Je hebt echt niet overdreven veel skills nodig om het bij Mollie mooi te integreren in je website. Als je bij Mollie kijkt bij het kopje "Documentatie" staat daar "Tip: onderaan de pagina vind je voorbeelden voor verschillende programmeertalen.". Daar kan je dan een voorbeeldscript downloaden, en kan je dat mooi integreren in je website. Bijna 0 aan programmeerwerk.
pi_71471832
paypal?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71471856
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:37 schreef Thoorn.nl het volgende:
Je hebt echt niet overdreven veel skills nodig om het bij Mollie mooi te integreren in je website. Als je bij Mollie kijkt bij het kopje "Documentatie" staat daar "Tip: onderaan de pagina vind je voorbeelden voor verschillende programmeertalen.". Daar kan je dan een voorbeeldscript downloaden, en kan je dat mooi integreren in je website. Bijna 0 aan programmeerwerk.
Ik bedoel het daadwerkelijke betaalschermpje, dat design, dat vind ik wanstaltig En om dat te veranderen, heb je wel programmeerkennis nodig toch? Het simpelweg standaard knip en plak werk is geen kunst aan nee
pi_71471883
docdatapayments? (vroegere Triple deal)
dag
pi_71472657
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef wapwip het volgende:

[..]

Ik bedoel het daadwerkelijke betaalschermpje, dat design, dat vind ik wanstaltig En om dat te veranderen, heb je wel programmeerkennis nodig toch? Het simpelweg standaard knip en plak werk is geen kunst aan nee
Ah, zo. Dat is ook redelijk makkelijk aan te passen. Bij het kopje "Micropayments" klik je op de micropayment die je reeds aan hebt gemaakt, dan klik je op "Wijzig", "Volgende", "Volgende", "Volgende", totdat je bij stap 4 komt, de opmaak. Dan klik je bij het kopje "Of kies een eigen CSS bestand" op "Meer informatie", dan op "CSS bestelscherm voorbeeld". In dat voorbeeld staat de link:
http://www.mollie.nl/partners/images/betaalscherm-bg-1.jpg
Download dat plaatje en bewerk hem naar keuze.
Kopieer dan de inhoud van
http://www.mollie.nl/files/cssbestelscherm.css
in een documentje (bijv. in Kladblok) met als extensie ".css".
bewerk de link van het plaatje naar de link waar je je gewijzigde plaatje hebt geupload.
Zet dan bij het tekstveld van stap 4 van "Of kies een eigen CSS bestand:" de link naar het CSS-bestand.

Het lijkt ingewikkeld, maar het is best te doen.
pi_71473362
Volgens mij hou je bij Targetpay meer over per betaling dan bij Mollie.
Facts don't care about your feelings
pi_71473421
Dat weet ik wel zeker ja. Bij TargetPay duurt het alleen iets langer eer je je geld ontvangt. Bij Mollie is dat 7 dagen na het einde van de maand, en bij TargetPay is het 30 dagen na het einde van de maand.
pi_71474909
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:19 schreef Thoorn.nl het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja. Bij TargetPay duurt het alleen iets langer eer je je geld ontvangt. Bij Mollie is dat 7 dagen na het einde van de maand, en bij TargetPay is het 30 dagen na het einde van de maand.
Dat scheelt best wel ja inderdaad, ook daar eens even goed rondlezen
pi_71491891
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:57 schreef mrfool het volgende:
ook een grote jongen;

http://www.zaypay.com/public/en/docs/overview
Die is net als Mollie van de Stash holding.

Alternatieven zijn Targetpay, Eurobellen (onprofesioneel en lelijk maar het is een alternatief) en Pay.nl.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:24:08 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_71493387
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Die is net als Mollie van de Stash holding.
Dat klopt, maar ik maak uit de OP uit dat TS wat moeite heeft met het gebruiksgemak (of het gebrek eraan ) van Mollie... Volgens mij is het met Zaypay makkelijkere om de micropayments service in je eigen website te integreren, dus dan zou het voor TS wel een goede optie zijn
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_71493611
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:58 schreef wapwip het volgende:Het gaat hier voor alle duidelijkheid dus om zaken die via internet te versturen zijn, dus paypall is niet erg handig aangezien er niks per post te versturen valt.
Dat maakt voor paypal toch niets uit? Ik heb regelmatig dingen met paypal betaald die ik vervolgens kon downloaden. En de asielactie hiero maakt er ook gebruik van, daar staat dus zelfs helemaal niets tegenover.
pi_71493718
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:31 schreef anboni het volgende:

[..]

Dat maakt voor paypal toch niets uit? Ik heb regelmatig dingen met paypal betaald die ik vervolgens kon downloaden. En de asielactie hiero maakt er ook gebruik van, daar staat dus zelfs helemaal niets tegenover.
Paypal heeft (naar mijn weten) geen systeem waarbij je bijv een sms stuurt naar een nummer, je een code terugkrijgt en vervolgesn dmz die code in te voeren iets kunt downloaden. Paypal is wel handig als het over donaties gaat inderdaad. Maar voor micropayments dus niet.
pi_71493738
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik maak uit de OP uit dat TS wat moeite heeft met het gebruiksgemak (of het gebrek eraan ) van Mollie... Volgens mij is het met Zaypay makkelijkere om de micropayments service in je eigen website te integreren, dus dan zou het voor TS wel een goede optie zijn
Is targetpay een stuk moeilijker dan? Aangezien ik die ook wel interessant vond
pi_71494241
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef wapwip het volgende:

[..]

Paypal heeft (naar mijn weten) geen systeem waarbij je bijv een sms stuurt naar een nummer, je een code terugkrijgt en vervolgesn dmz die code in te voeren iets kunt downloaden. Paypal is wel handig als het over donaties gaat inderdaad. Maar voor micropayments dus niet.
Ah, da's al 'n ander argument
pi_71494348
TargetPay werkt iets ingewikkelder. Maar ook hun hebben voorbeeldscripts beschikbaar, zodat het makkelijk in je website te integeren is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')