MTV je weet toch zelf homie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Op welke lokale omroep wordt dit uitgezonden?
Haha! Ja aflevering 7!!!! Iedereen die die aflevering kent hahahaha!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:12 schreef Je_Homie het volgende:
T-Jones : Ik heb me meerdere malen helemaal kapot gelachen om hem vooral in aflevering 7.![]()
.
Creepa : Perfecte voorbeeld van een échte gangster (in het begin tenminste...)..
Je leven is niet compleet als je aflevering 7 van seizoen 1 van From g's to gents niet hebt gezien!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Haha! Ja aflevering 7!!!! Iedereen die die aflevering kent hahahaha!!!
1 : Het zijn geen kutprogramma's, JIJ vindt het kutprogramma's dat is een mening dat betekend dus dat niet iedereen daar hetzelfde over denkt. 2 : Ik klaag niet over die programma's alleen over een aantal deelnemers van die programma's. 3 : Ik heb expres niet verteld waarom aflevering 7 van seizoen 1 van From g's to gents zo grappig in de hoop dat jullie het met eigen ogen gingen bekijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:16 schreef wapwip het volgende:
fijn dat je er even bij zegt dat het aflevering 7 betreft, nu weet ik gelijk wat je bedoeld![]()
verder, TS kijkt kutprogramma's en gaat er vervolgens nog over klagen ook
wtf is datquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, RiffRaff kan je niet onder het kopje "bazen" scharen.
Geen. het is een kloon. Een slechte. Me dunkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
Op welke lokale omroep wordt dit uitgezonden?
Bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit topic.quote:
Geen probleem, jij bedankt voor je bijdrage aan dit forum.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:25 schreef Je_Homie het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit topic..
Nope, ik luister muziek. Ik zou wel gek zijn om dat te onderbreken voor een of ander kutfilmpje/geluidsfragment.quote:
Bedenk goed wat je met een kloon doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:25 schreef Je_Homie het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige bijdrage aan dit topic..
Straight up homie..
Jij denk écht dat ik een kloon ben hè?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met een kloon doet.
Catchphrases erin editten is lame.
Doe net als croup en begin voorbereid aan een kloon.
Dus heb je ding klaar onder je ctrl+v.
Kijk, dat is beter yo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Je_Homie het volgende:
[..]
Jij denk écht dat ik een kloon ben hè?![]()
.
Straight up homie..
Blanke mensen met cornrowsquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, RiffRaff kan je niet onder het kopje "bazen" scharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |