abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71846475
quote:
foto Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag, krijgt iemand die Amazon.com-app gedownload?
http://www.cyrket.com/package/com.amazon.mShop.android

Kan 'm niet vinden in de Market.
Ik kan 'm ook niet vinden. Misschien is ie alleen voor de VS uitgebracht, dan kunnen wij 'm niet zien. Net zoals zij 9292 OV niet kunnen zijn.

Ik heb inmiddels Bluex (bluetooth filesharing) gedownload en ik kan bestanden versturen Voor ontvangen heb je root nodig maar dat ga ik niet doen. Die agenda app die ik hierboven heb genoemd is ook heerlijk.
pi_71851569
Het een HTC magic gehaald. Er gaat echt een wereld voor je open .
pi_71852395
quote:
foto Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Het een HTC magic gehaald. Er gaat echt een wereld voor je open .
Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaat
pi_71852767
Hoe schoon je het systeem weer op bij de Magic?
Ongeveer 20 apps geinstalleerd..

Hij gaat nu echt zo traag als dikke stront
pi_71853731
quote:
foto Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:

In de geheugen bedoel je? RAM? Probeer TasKiller

Ik heb net CoPilot Live 8 uitgeprobeerd en hij werkte perfect. Bracht mij goed naar huis en ziet er goed uit.
pi_71855327
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:

doe ook ff je internet cache legen via Browser > settings> empty cache.
Immer.
pi_71855592
enig idee wanneer de Sony Ericsson Rachael uitkomt? die ziet er wel heel strak uit en android... wil geen nokia meer en WM lijkt me ook niks... iphone is te duur voor wat ie kan

over half jaartje ofzo mag ik weer nieuwe dus!
pi_71861119
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaat
Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.
pi_71861772
quote:
foto Op donderdag 13 augustus 2009 22:16 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.
Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klote .. ik heb een andere toetsenbord geïnstalleerd. Hetzelfde als die van de Hero:
Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie

Heeft iemand enig idee wat gebeurt wanneer je bij een bijlage op voorbeeld drukt? Ja hij download en opent 'm dan maar als ik later weer op voorbeeld druk opent ie 'm zonder te downloaden.. waar wordt dat opgeslagen?

Handige nieuwe app: APKatcher
pi_71862512
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klote .. ik heb een andere toetsenbord geïnstalleerd. Hetzelfde als die van de Hero:
Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie

Heeft iemand enig idee wat gebeurt wanneer je bij een bijlage op voorbeeld drukt? Ja hij download en opent 'm dan maar als ik later weer op voorbeeld druk opent ie 'm zonder te downloaden.. waar wordt dat opgeslagen?

Handige nieuwe app: APKatcher
Een ander toetsenbord installeren mijn god, android is echt mijn ding.. alles kan je veranderen

_shocked_
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:49:38 #231
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71863957
quote:
foto Op woensdag 12 augustus 2009 18:37 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.
Hoezo geen functionaliteit? Hij laat alle komende afspraken zien ipv alleen de eerstvolgende. Dat willen veel mensen (inclusief ik).
Androidplanet heeft 'm al getest en hij werkt volgens hun goed, zorgt niet voor vertraging en ook geen batterydrain.
[..]
Ik heb hem nu toch maar even aangeschaft. Ben benieuwd, eerste indruk is goed.
Life is what you make it.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:58:50 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71864204
De Locale beta was expired en ik heb de nieuwe update. Hij blijft nu alleen zeggen: 'Locale is disabled. re-enable from the menu. Maar ik krijg helemaal geen menuopties te zien die dat mogelijk maken. Hoe moet dat?
Life is what you make it.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:31:18 #233
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_71866374
Zijn er wel in vergelijking met de Appstore veel apps voor de Android toestelen ? (Met name G1)
Want de MacOS heeft talloze applications omdat heel veel mensen de iPhone of iPod Touch bezitten en ik zou ook graag willen dat ik zo spellen kan spelen op een android toestel.
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
pi_71873306
quote:
foto Op vrijdag 14 augustus 2009 02:31 schreef nexus-pilot het volgende:
Zijn er wel in vergelijking met de Appstore veel apps voor de Android toestelen ? (Met name G1)
Want de MacOS heeft talloze applications omdat heel veel mensen de iPhone of iPod Touch bezitten en ik zou ook graag willen dat ik zo spellen kan spelen op een android toestel.
Alle Androidtelefoons hebben dezelfde Market.
Maar ja er zijn al heel wat (leuke) apps. Ik ben sinds 2 dagen ook games aan t zoeken en heb een wat leuke gevonden. En de verwachting is dat de Market meer apps gaat hebben dan de Appstore na een tijdje. Het aantal nieuwe apps voor de Appstore is aan t dalen en die voor de Market aan t stijgen.
Het is niet zo dat de Market niks voorstelt hoor.. er zijn genoeg apps in t algemeen en genoeg apps waar je onder de indruk van zal zijn.

Nieuwe telefoon: http://www.androidplanet.(...)van-de-huawei-u8220/

Vraagje.. op hoeveel procent hebben jullie je helderheid? Ik had 'm tot gisteren op 30% om de batterij te sparen.. maar buiten is ie dan niet geweldig. Heb 'm nu op 70.
pi_71875850
quote:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Project Chronos - Gra fpp na telefon G1 Android

Wat een irritante interface .
pi_71877443
quote:
foto Op vrijdag 14 augustus 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Project Chronos - Gra fpp na telefon G1 Android

Wat een irritante interface .
Nog irritanter dat je je telefoon heen en weer moet tilten om te richten.. maar dat boeit me allemaal niet, ik zal 'm sowieso niet kopen/downloaden. Het is wel een doorbraak voor Android. Ze zijn als eerste ermee bezig. En ik plaatste t voor de liefhebbers hier

Ik doe liever simpelere spellen als Buka, Labyrinth, Abduction en Space Wars
Edit: Gisteren Orbs gedownload.. ook wel een leuk spel.

Maare vraagje.. kopen jullie games/apps of downloaden jullie van internet (op je pc)?
pi_71878149
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef BluesRebel het volgende:

Vraagje.. op hoeveel procent hebben jullie je helderheid? Ik had 'm tot gisteren op 30% om de batterij te sparen.. maar buiten is ie dan niet geweldig. Heb 'm nu op 70.
download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.
Immer.
pi_71880556
quote:
foto Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:

[..]

download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.
Dankjewel.

Ik kwam net op internet een screenshot tegen waarin iemand een oranje notificatiebalk had. Ik vind dat grijze ook niks Is er een homescreenvervanger die dit doet of heeft ie een andere rom? Hoop dat eerste maar ben t nog niet tegengekomen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:39:46 #240
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_71882274
Er zijn themes mogelijk inderdaad, maar daar moest je dacht ik (per theme) een nieuwe rom erop zetten
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop