Ik kan 'm ook niet vinden. Misschien is ie alleen voor de VS uitgebracht, dan kunnen wij 'm niet zien. Net zoals zij 9292 OV niet kunnen zijn.quote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef DennisMoore het volgende:
Vaag, krijgt iemand die Amazon.com-app gedownload?
http://www.cyrket.com/package/com.amazon.mShop.android
Kan 'm niet vinden in de Market.
Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaatquote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Het een HTC magic gehaald. Er gaat echt een wereld voor je open.
In de geheugen bedoel je? RAM? Probeer TasKillerquote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:
Hoe schoon je het systeem weer op bij de Magic?
Ongeveer 20 apps geinstalleerd..
Hij gaat nu echt zo traag als dikke stront
doe ook ff je internet cache legen via Browser > settings> empty cache.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef warmbloedig het volgende:
Hoe schoon je het systeem weer op bij de Magic?
Ongeveer 20 apps geinstalleerd..
Hij gaat nu echt zo traag als dikke stront
Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het is wennen maar later kom je erachter dat er geen simpeler OS momenteel bestaat![]()
Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klotequote:foto Op donderdag 13 augustus 2009 22:16 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat ahd ik al door, het is alleen eigenlijk wel klote om te smsen met die telefoon, maar dat is ook een kwestie van wennen. Ik vind het echt nu al een heel fijn os, heel simpel, licht en stabiel. Er zijn heel weinig grenzen en ik ga de komende weken wel even ontdekken hoe het precies werkt.
Een ander toetsenbord installerenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:40 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Veel plezier en succes. Maar dat van die toetsenbord bleef voor mij klote.. ik heb een andere toetsenbord geïnstalleerd. Hetzelfde als die van de Hero:
Algemeen Androidtelefoons topic #3: Uitbreiding van de Androidfamilie
Heeft iemand enig idee wat gebeurt wanneer je bij een bijlage op voorbeeld drukt? Ja hij download en opent 'm dan maar als ik later weer op voorbeeld druk opent ie 'm zonder te downloaden.. waar wordt dat opgeslagen?
Handige nieuwe app: APKatcher
Ik heb hem nu toch maar even aangeschaft. Ben benieuwd, eerste indruk is goed.quote:foto Op woensdag 12 augustus 2009 18:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij is al in de Market.. tik maar Pure Calendar in. Het is geen beta meer.
Hoezo geen functionaliteit? Hij laat alle komende afspraken zien ipv alleen de eerstvolgende. Dat willen veel mensen (inclusief ik).
Androidplanet heeft 'm al getest en hij werkt volgens hun goed, zorgt niet voor vertraging en ook geen batterydrain.
[..]
Alle Androidtelefoons hebben dezelfde Market.quote:foto Op vrijdag 14 augustus 2009 02:31 schreef nexus-pilot het volgende:
Zijn er wel in vergelijking met de Appstore veel apps voor de Android toestelen ? (Met name G1)
Want de MacOS heeft talloze applications omdat heel veel mensen de iPhone of iPod Touch bezitten en ik zou ook graag willen dat ik zo spellen kan spelen op een android toestel.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef BluesRebel het volgende:
Project Chronos werkt aan 3D first person shooter voor Android
![]()
Nog irritanter dat je je telefoon heen en weer moet tilten om te richten.. maar dat boeit me allemaal niet, ik zal 'm sowieso niet kopen/downloaden. Het is wel een doorbraak voor Android. Ze zijn als eerste ermee bezig. En ik plaatste t voor de liefhebbers hierquote:foto Op vrijdag 14 augustus 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Project Chronos - Gra fpp na telefon G1 Android
Wat een irritante interface.
download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. op hoeveel procent hebben jullie je helderheid? Ik had 'm tot gisteren op 30% om de batterij te sparen.. maar buiten is ie dan niet geweldig. Heb 'm nu op 70.
Dankjewel.quote:foto Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef Firenzo het volgende:
[..]
download fastbright. dan kun je hem standaard op 20 laten staan [ of whatever] en dan ook met 1 knop fel als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop