Dat zou zuur zijn, maar ik teken nog steeds voor een 1-0 nederlaag.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:20 schreef Zwoerd het volgende:
als het maar niet in de laatste minuut gebeurd
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Lama stopte 'm, daarna schoot Seedorf 'm er in de rebound in, dat telde alleen niet.
Ik vond de penalty wel een kans.quote:echt grote kansen zijn er niet geweest voor Sporting
Nou ja, dit behoor je toch wel te weten. Het is een klassieker die thuishoort in het rijtje van de moord op Kennedy, 11 september en de verkiezing van Obama.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het altijd bij het rechte eind, gast.
Ik was toen 8 jaar. Zo, tot zoverre mijn verweer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou ja, dit behoor je toch wel te weten. Het is een klassieker die thuishoort in het rijtje van de moord op Kennedy, 11 september en de verkiezing van Obama.
Zo'n dieptepunt moet je nog bijstaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:21 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het altijd bij het rechte eind, gast.
Je weet toch ook wat er in '74 en '78 gebeurde? Toen was je er nog helemaal niet..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik was toen 8 jaar. Zo, tot zoverre mijn verweer.
Lijkt me een kwestie van onderschatting.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
Dramatisch toch dat Sporting.. zou je wel wat meer van verwachten met die namen op het veld.
Ik geloof dat ze graag een andere keeper willen omdat de persoon Mihailov niet zo bevalt..quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop voor Twente dat Joop een clausule voor koop heeft bedongen bij de huur van Mihaylov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |