quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:12 schreef JohnDDD het volgende:
Toen ik 16 was (8 jaar terug ong.) woonde hier een leuke meid in de straat die iets ouder was dan ik, mooie meid met krulletjes, slank, ik zag 'r wel zitten.
Na een tijdje, 4 jaar terug ongeveer, raakte ik met 'r aan de praten en werden we vrienden. Toen vond ik haar al een onvolwassen typ.
Nu is ze 32 en woont ze nog steeds bij haar moeder. Ze heeft 7 universitaire studies geprobeerd en van eentje de bachelor afgemaakt maar werkt bij een pensioen-callcenter. Ze is ook nog eens 20 kilo aangekomen zo te zien.
Een intelligente meid, ooit knap en veel belovend, maar ik vind het zonde dat ik dit moet zeggen, maar ze is te jong voor me.
Wat zonde
Klacht: Jonge mooie meiden die zich 10 jaar lang niet ontwikkelen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef OldJeller het volgende:
Diepgekoesterde wrok om een romance die nooit heeft plaatsgevonden?
Liefst eentje van tien jaar terug en eentje van nu.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:30 schreef classpc het volgende:
Ik heb een foto van de betreffende meid nodig om een reactie te kunnen vormen.
Nee, ik heb helaas te lang bij mijn moeder gewoond (tot mijn 22e), maar ben nu hier omdat ik een periode in Nederland overbrug tussen een studieverblijf in Rome en eentje in Londen. In september verhuis ik naar Londen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Nobu het volgende:
Treurig, maar als ik de eerste zin zo lees woon jij op je vierentwintigste ook nog bij mams.
Hij kende haar al voor die 8 jaar oelewapperquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Feestkabouter het volgende:
en als jij in die periode maar 8 jaar ouder bent geworden, hoe kan zij zich in diezelfde periode 10 jaar niet ontwikkeld hebben????
oelewapper hier,quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hij kende haar al voor die 8 jaar oelewapper
Even een uitleg: ik (24) ken het subject in kwestie (32) sinds ong. 8 jaar, ik was toen 16, zij 24. Als ik zei dat zij iets ouder was, komt dat wellicht doordat zij een erg jongere indruk maakte in die tijd, ik dacht dat ze rond de 20 was. Nu ziet ze er oud en verlopen uit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:40 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
oelewapper hier,
eigenlijk heeft TS wel snel vooroordelen.
hij zag haar 8 jaar geleden al zitten, terwijl ie 4 jaar geleden pas contact had gelegd.
nou is dat op zich nog niet zo vreemd, want toen ik 16 was kon ik zo'n oordeel ook wel hebben over een meid, zonder haar te hebben gesproken(laten we eerlijk zijn)
maarre........ blijkbaar had hij toen puur op basis van haar uiterlijk wel zo'n sterke indruk van haar stand van ontwikkeling dat ie nu durft te stellen dat ze sinds die tijd niet vooruit is gegaan.
misschien was ze toen wel veel dommer dan hij dacht, en is ze in die 10 (8?) jaar wel vooruit gegaan.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:22 schreef Feestkabouter het volgende:
nou moet je effe mijn vermoeide hoofd helpen hoor
jij was 16.
dat was 8 jaar geleden.
dus je bent nu 24.
zij was iets ouder....... dus 17 of 18 of 19 of zo.
maar zij is nu, 8 jaar later, 32...............................................???????????
en als jij in die periode maar 8 jaar ouder bent geworden, hoe kan zij zich in diezelfde periode 10 jaar niet ontwikkeld hebben????
verder snap ik wel wat je bedoelt te vertellen, maar mijn punt is: misschien pas je beter bij die griet dan je zelf doorhebt (afgaande op je rekencapaciteiten)
Op je 20ste gaat toch nog wel? Ik ben in ieder geval van plan tot ongeveer mn 20ste/21ste thuis te blijven maar dat heeft er ook mee te maken dat mijn ouders allebei niet meer leven en ik pas een halfjaar bij me voogden woon, ben nu 17. En beetje persoonlijk wat ik nu zeg maar het is nu eenmaal zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ach, de gemiddelde fokker woont 9 van de 10x op hun twintigste ook nog bij pa en ma.
Die foto kan je best wel met ons delen triple D..quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:55 schreef JohnDDD het volgende:
ze heeft geen vader, biologisch wel maar verder niet.
verder kan ik hier met goed fatsoen geen foto van haar posten. op al haar foto's die ze naar me stuurde liet ze haar tieten nogal prominent uitkomen. en we hebben het hier over een intelligent, universitair wezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |