Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_een__.html?p=1,1.
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[..]
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.
Ja, dus dat is heel goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??
de meesten hebben het alleen gekocht omdat de opbrengst naar SOS gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Jan Smit is een van de redenen dat ik alleen nog naar de Belgische radio luister (StuBru).
Mompelt iets met tuintje op buikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |