quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:55 schreef dividivi het volgende:
[quote]Bovendien heeft ze aan vriendinnen verteld dat ze verder geen eisen zal stellen. Ze wil geen alimentatie en Wim kan gewoon in het huis blijven wonen. Door de voorwaarden zo gunstig mogelijk te maken hoopt Liza dat de scheiding soepel zal verlopen.
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was zo'n "RTL in de zomer"spotje, Reclame voor RTL zelf. Weten we nog niks
Ze zal zich wel snel met jong laten schoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
Yup! Het is goed opletten, maar het was hem wel (dacht ik)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!Eén van die dames in dat spotje met Ursul enzo toch? Een van die zonnebedliggers had HET jurkje aan!
Ik zou ook maar niet zo hard van stapel lopen als ik hun was...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
nou idd, in dat licht slaat dat gejank van gerda over de verdwenen gastendoekjes en de miljard bloemen natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat afkopen met een miljoen lijkt me nou weer echt niet op waarheid berust.
Precies! Nu ze met Janneman is kan ze natuurlijk makkelijk zonder alimentatie, maar wat als hij weer op haar uitgekeken is (oké voorui: of zij op hem)?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |