Nr 150 is utquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En Gerda de enige betrouwbare brunette dan maar.....
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nr 150 is utHave fun en een kus aan Miran!
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Ole het volgende:
Jullie zijn er ook altijd vroeg bij he..
Ik word net mijn nest uit gebeld...
Ach ja, maar even naar die overdreven homo'skijken dan maar
Ik wel ,want ik ken haar beter dan die 5 min. kwaad op tv, .....straks is die hele gayparade voorbij, zo kunnen we nog wel ff doorgaan...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.
Eeehhhhh Ik wacht nog ff als je het niet erg vindt..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakker.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben, hoe verrassend, het eens met Viev. Gerda is een bekrompen vrouw. Die niet verder denkt dan Geroofde Gastendoekjes. De uitdrukking: Get a fucking life is op haar van toepassing. Big Time.
En Ole: Ik bij blontt ja!!Als ik naar viev fiets kom ik langs jou, ik zal naar iedereen met brunette-achtige krulletjes even zwaaien!!
![]()
Ik hoor ook nooit anders!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Ik zit jullie ook echt niets voor te liegen ,zo zie je maar weer..Japio is lief!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Niet omdat tMonique is ,maar die vind ik dan wel stuk knapper dan Fleur, maar smaken verschillen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:43 schreef Kapara het volgende:
Die Ramona is gewoon een asociale tokkie.
Fleur Minjon en Monique Smit lijken wel 2ling zusjes!
dat was gekust voor de nieuwelingen onder onsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:00 schreef silence_s het volgende:
Mja, Liza heeft zich "omhoog gepijpt" van sloper naar bekende zanger.......
tnx annie je begreep mijn post, idd al 10 x een nr 1 hit ,doe dat maar ff iemand na , en dan pas mag je iets zeggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze bedoelt misschien dat hij nu onderhand evengoed al 10 nr 1 hits heeft gehad, en ja dat doen niet veel hem na, maar daarom hoef JIJ hem nog niet goed te vinden ....
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was gekust voor de nieuwelingen onder ons
wie dat geloofd is nu heillig verklaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.![]()
Ik weet niet wat het is met die ogen van Ramona, maar ergens klopt er iets niet. . .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
in vind ramona mooier , yo is te koel en te nep
bovendien zal ramona altijd een rol in het leven delen van wes ivm hun kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |